Performancing Metrics

بهرام توکلی بیمار استاندار شده را می سازد | اتاق خبر
کد خبر: 307418
تاریخ انتشار: 19 دی 1394 - 04:14
بهرام توکلی نگارش «بیمار استاندارد شده» را در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی به نیمه رساند.

اتاق خبر- بهرام توکلی نگارش «بیمار استاندارد شده» را در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی به نیمه رساند.

بنابراین گزارش بهرام توکلی از نگارش نیمی از سریال نوروزی «بیمار استاندارد شده» خبر داد و گفت: هفت قسمت از فیلمنامه نوشته شده و همزمان بازنویسی تولیدی آن انجام می‌شود تا به زمان‌بندی نگارش فیلمنامه که تا پایان دی ماه پیش بینی شده برسیم.

وی درباره‌ی ایده شکل‌گیری این سریال افزود: ایده‌ی اولیه مجموعه «بیمار استاندارد شده»، از دل تحقیقاتم برای نگارش فیلمنامه دیگری بیرون آمد و کم کم در ذهنم پر رنگ شد، کار با بیماراستاندارد شده یا s.p روش درمانی نسبتا جدیدی است که مایه‌های دراماتیک جذابی در دل خود دارد و در ارتباط مستقیمی با مفهوم نقش بازی کردن است. داستان ما البته از این روش درمانی تنها به عنوان سرچشمه و نقطه عزیمت استفاده می‌کند و با رویکردی کمیک، شاخ و برگ قصه را به سمت آدم‌هایی درگیر با أیده نقش بازی کردن و درگیری‌های روانی سوق می‌دهد.

سریال «بیمار استاندارد شده» درباره‌ی قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل‌کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه‌شان نکرده ... .

سریال «بیمار استاندارد شده» به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 تهیه و تولید می شود.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید