Performancing Metrics

دستگیری سارق ۱۰۰ میلیون ریال طلا در بافق | اتاق خبر
کد خبر: 307447
تاریخ انتشار: 19 دی 1394 - 08:56
فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان سارق حرفه ای و سابقه دار كه اقدام به سرقت ۱۰۰ ميليون ريال طلا كرده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان یزد، سرهنگ فرهاد بیگلری اظهار داشت: چندی پیش خبر سرقت طلا از یک منزل واقع در یکی از محله های بافق از طریق تماس تلفنی مالباخته دریافت شد و ماموران پلیس آگاهی در محل سرقت حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بازنگری صحنه سرقت، مشخص شد یک سارق حرفه ای با ورود به منزل مالباخته اقدام به سرقت طلا و وجه نقد از محل کرده است.

بیگلری با اشاره به انجام کار اطلاعاتی و مراجعه به آلبوم مجرمان حرفه‌ای و شناسایی متهم گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان پس از سناسایی سارق سابقه دار و تحت نظر قرار دادن فعالیت وی، در یک عملیات ضربتی، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بافق یادآور شد: متهم ۲۲ ساله که دارای سابقه سرقت است در بازجویی های اداره پلیس به سرقت ۱۰۰ میلیون ریال طلا همچنین وجه نقد از منزل مالباخته اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم با دستور مقام قضایی روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: شهروندان از نگهداری پول و طلا در منازل خود خودداری کنند.

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید