Performancing Metrics

تجمعات فراگیر مالباختگان پدیده شاندیز در اقصی نقاط کشور | اتاق خبر
کد خبر: 307505
تاریخ انتشار: 19 دی 1394 - 12:43
قول مسئولان برای پیگیری
روز پنجشنبه، تجمعات مالباختگان پدیده شاندیز در گوشه و کنار کشور برگزار شد. مسئولانی که با نمایندگان تجمع کنندگان صحبت کرده اند، قول داده اند موضوع را پیگیری کنند. قولی که یکسال است به گوش می رسد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسانه های جدید، شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی به خصوص تلگرام توانسته اند هماهنگی بی نظیری در بین مالباختگان پدیده شاندیز ایجاد کنند. آنها با استفاده از این ابزار ارتباطی مناسب و سریع توانسته اند عصر روز پنجشنبه را برای تجمعات مختلف در شهرها هماهنگ کنند تا با حضور در مقابل استانداریها و سایر ادارات، به گوش مسئولان برسانند از بلاتکلیفی خسته شده اند. 

فعالیتهای عادی و شرکت سرمایه گذاری پدیده شاندیز حدود یکسال است با شرایط وزارت راه و شهرسازی و دستور دادستانی کل کشور و هماهنگی با شورای امنیت کشور و شورای تامین استان خراسان رضوی و دادستانی مشهد، متوقف شده و هم اکنون سهامداران این شرکت می گویند پولشان را می خواهند ولی پاسخی نمی شنوند.
آنها امروز به صورت همزمان در اصفهان، مشهد، کرمانشاه، کیش، تبریز و برخی از شهرهای استانهای خراسان تجمع کردند.
در کرمانشاه، نمایندگان تجمع کنندگانی که در مقابل استانداری بودند با مسئولان گفتگو کردند و به گفته یکی از این نمایندگان، قرار بر این شد مسئولان استانداری این موضوع را پیگیری کنند و مسئله را به گوش دادستانی مشهد و تهران برسانند که کرمانشاه نیز این مشکلات را دارد. این مسئولان به مالبختگان پدیده گفته اند ما اطلاع رسانی به مسئولان می کنیم که این تجمع شکل گرفته. آنها همچنین توصیه کرده اند مالباختگان برای شکایت و اقدام قانونی از طریق مشهد و تهران فعالیت کنند. این مسئولان گفته اند کاری از دستشان برنمی آید.
در مشهد نیز تجمع کم مایه ای با مراقبت نیروی انتظامی برگزار شده که نسبت به تجمع پنجشنبه گذشته در این شهر، تعداد کمتری را در خود جای داده بود.

تجمع طلبکاران پدیده در مقابل استانداری کرمانشاه

 

تجمع طلبکاران پدیده در مقابل استانداری اصفهان

هفته گذشته، تجمع دیگری از مالباختگان پدیده شاندیز در مقابل وزارت کشور در خیابان فاطمی تهران برگزار شد که سخنگوی دولت به آن واکنش نشان داد و گفت: دغدغه دولت، حفاظت از اموال و سپرده های مردم است.

منبع: خبرآنلاین

نظرات
ADS
ADS
پربازدید