Performancing Metrics

هدست‌های بی سیم برای آیفون 7 در دست ساخت هستند | اتاق خبر
کد خبر: 307562
تاریخ انتشار: 19 دی 1394 - 17:01
در تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، خبر ساخت هدست‌های بی‌سیم برای «آیفون 7» (iPhone 7) تایید شده‌اند.

 

شرکت‌های مختلف به ساخت هدست‌های بی سیم برای آیفون 7 اشاره می‌کنند.

اتاق خبر - براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سایت 9to5mac، شرکت اپل در حال ساخت هدست‌های بی سیم برای آیفون 7 است. در گزارش‌ها گفته شده که اپل در هدست‌های جدید آیفون 7 از تکنولوژی از بین بردن نویز در میکروفن استفاده کرده تا کاربران بتوانند به صورت بی سیم با دستیار صوتی سیری کار کنند. البته این احتمال وجود دارد که این هدست‌های بی سیم به شکل جداگانه برای آیفون 7 عرضه شوند. در شایعات گفته شده که اپل روی مدل دیگری از هدست‌ها هم کار می‌کند که در جعبه‌ی آیفون جدید قرار می‌گیرند. قبلا گفته شده بود که این هدست‌ها به پورت لایتنینگ گوشی جدید اپل متصل می‌شوند.

از طرف دیگر بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه‌ی ساخت هدست فعالیت می‌کنند، به این موضوع اشاره کرده‌اند که هدست‌های بی سیم برای آیفون 7 در دست ساخت هستند و آن‌ها هم قصد دارند محصولات بی‌سیم خودشان را برای محصول جدید اپل راهی بازار کنند. مدیر عامل شرکتSennheiser به‌تازگی گفته که:” اگر اپل بخواهد از استاندارد جدیدی استفاده کند ما هم سعی می‌کنیم محصولاتی را با این استاندارد تولید کنیم تا بتوانیم تجربه‌ی صوتی بهتری را در اختیار کاربران قرار دهیم.” او در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:” دنیای صوت سال‌ها است که نیاز به ارتباط‌ها و استانداردهای جدید دارد.”

IPHONE 7 CONCEPT

استفاده از هدست‌های بی‌سیم در آیفون 7

در حالی که استفاده از هدست‌های بی سیم در آیفون 7 یک موضوع هیجان‌انگیز به شمار می‌رود، بسیاری از کاربران با این اقدام اپل مخالفت کرده‌اند. از مدتی پیش اعتراض‌ها به این موضوع زیاد شده و حتی یک دادخواست آنلاین با امضای ۲۰۰ هزار نفر هم به وجود آمده که از اپل می‌خواهند از هدست بی سیم در آیفون 7 استفاده نکند.

کاربران گفته‌اند که این اقدام اپل باعث می‌شود که آن‌ها هزینه‌ی بیشتری را برای خرید آیفون بپردازند. آیا این اعتراض‌ها باعث می‌شود که اپل در سیاست‌های جدید خودش تغییر ایجاد کند؟ یا این شرکت باز هم می‌تواند مشتریان را به خرید آیفون جدید حتی با قیمت بیشتر تشویق کند؟

منبع: دیجی کالا مگ

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید