Performancing Metrics

ایجاد سالانه ۲۰۰ هزار انشعاب جدید برق در تهران | اتاق خبر
کد خبر: 307582
تاریخ انتشار: 19 دی 1394 - 15:53
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: کاهش قیمت نفت درآمد دولت را نیز کاهش داده و در زمینه استفاده از بودجه عمومی دولت نسبت به سالهای گذشته با محدودیت بیشتری مواجه ایم، از اینرو اجرای پروژه ها با متنوع سازی منابع مالی در برنامه وزارت نیرو است.

اتاق خبر: هوشنگ فلاحتیان در مراسم افتتاح نیروگاه فتوولتاییک شیخ بهایی تهران اظهار داشت: متوسط عمر 50درصد تاسیسات زیربنایی در حوزه برق بیش از 40 سال است و در وضعیت صحیحی قرار ندارند بنابراین تاکید می‌کنم که 500 کیلومتر شبکه کابلی برق تهران باید تعویض شود.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی افزود: تاسیسات برق تهران قدیمی است و باید تعویض این تاسیسات را به صورت ویژه در برنامه های خود قرار دهیم.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی تصریح کرد: در تهران به مثابه این است که هر سال یک شهر جدید ایجاد می‌شود به طوری که هر سال 200 هزار انشعاب جدید برق به تعداد مشترکان برق اضافه می‌شود؛ این در حالی است که در برخی از شهرستانهای کشور تعداد مشترکان برق حتی به 200  هزار انشعاب هم نمی‌رسد.

وی ادامه داد: کاهش قیمت نفت درآمد دولت را نیز کاهش داده و در زمینه استفاده از بودجه عمومی دولت نسبت به سالهای گذشته با محدودیت بیشتری مواجه ایم، از اینرو اجرای پروژه ها با متنوع سازی منابع مالی در برنامه وزارت نیرو است.

فلاحتیان با بیان اینکه "ایران در حال حاضر جز 6 کشور اول دنیا در زمینه احداث نیروگاه است"، گفت: به جرات می‌توان گفت ایران در ساخت نیروگاه به خودکفایی کامل رسیده است.

وی افزود: میزان صادرات خدمات فنی و مهندسی کشور 3 میلیارد دلار در سال است که از این رقم چیزی در حدود 2 میلیارد و 700 میلیون تومان آن مربوط به صنعت برق است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید