Performancing Metrics

شورای ائتلاف اصولگرایان به زودی وارد مصادیق می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 307669
تاریخ انتشار: 19 دی 1394 - 19:48
دبیرکل حزب موتلفه:
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شورای ائتلاف اصولگرایان به زودی وارد مصادیق می‌شود، گفت: اصولگرایان باید مراقب باشند تا هیچ لطمه ای به شورای ائتلاف وارد نشود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی که در اجلاس  سراسری دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات و فعالیت‌های حزب موتلفه اسلامی در شکل گیری وحدت اصولگرایان اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی فعالیت برای انتخابات آینده را از سال ۹۲ آغاز کرد و به این جمع بندی رسید که اصولگرایان در انتخابات آینده تنها یک راه دارند و ان ائتلاف است.

حبیبی با تاکید بر ضرورت وحدت و انسجام اصولگرایان در انتخابات گفت: موتلفه اسلامی در انتخابات آینده در سراسر کشور یک نفر را هم مستقل از شورای ائتلاف اصولگرایان معرفی نخواهد کرد و نامزد های این حزب در غالب شورای  ائتلاف اصولگرایان معرفی خواهند شد.

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: بحمدالله شورای ائتلاف اصولگرایان تشکیل شده و جلسات شورای مرکزی ان منظم برگزار می شود، حزب موتلفه اسلامی برای اینکه اصولگرایان به وحدت و همگرایی برسند وظایف خود را در حداکثر توانایی انجام داده است.

وی افزود: وضعیت شورای ائتلاف اصولگرایان به گونه ای است که اکثریت قریب به اتفاق سلایق اصولگرایی در آن هستند و هر کسی بخواهد از این ائتلاف کناره گیری کند هزینه سنگینی باید بدهد و کنار رفتن هر تشکلی از این ائتلاف باعث می شود خود ان تشکل یا فرد لطمه بخورد.

حبیبی تصریح کرد: اصولگرایان در انتخابات آینده انشاء الله با یک فهرست و یک صدا حضور پیدا خواهند کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی از اصلاح طلبان و رقبا همواره به دنبال ایجاد اختلاف در میان اصولگرایان هستند و به همین دلیل اصولگرایان باید مراقب باشند تا هیچ لطمه ای به شورای ائتلاف اصولگرایان وارد نشود.

وی افزود: شورای ائتلاف اصولگرایان به زودی وارد مصادیق می‌شود و با ساز و کاری که وجود دارد انشاء الله مشکلی وجود نخواهد داشت.

حبیبی در پایان اظهار داشت: امید ما به تداوم ائتلاف اصولگرایان روز به روز بیشتر می شود و اصولگرایان دغدغه ائتلاف دارند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید