Performancing Metrics

شايعه توزيع سوخت بی‌كيفيت | اتاق خبر
کد خبر: 307686
تاریخ انتشار: 19 دی 1394 - 22:45
مديرعامل شركت كنترل كيفيت هواي تهران گفت: شايعه توزيع سوخت بي كيفيت در روزي كه شاخص كيفيت هوا با عدد ۱۶۲ بود را ما هم شنیدیم و آن روز دو بار کیفیت سوخت را سنجش کردیم .

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر دكتر سيد وحيد حسيني در مورد شايعه توزيع سوخت بي كيفيت در روزي كه شاخص كيفيت هوا با عدد ۱۶۲، آلوده ‌ترين روز پایتخت را رقم زد، گفت: اين شايعه را ما نيز شنيديم و براي همين در همان روز، نمونه‌ هاي سوخت توزيع شده را به منظور بررسی گرفتيم كه نتيجه آزمایش آن هنوز نهايي شده و از اين رو، در حال حاضر نه مي ‌توانيم اين شايعه را رد آن كنيم و نه مي‌ ‌توانيم آن را قبول كنيم.

وی افزود: البته اگر چنين اتفاقي نيز در سيستم توزيع سوخت روي داده باشد، كسي براي وقوع اين اتفاق از قبل تصميمي نگرفته تا در روزي كه شاخص كيفيت هوا ناسالم است، سوخت بي كيفيت نيز توزيع شود.

حسینی  در توضيح اين موضوع با اشاره به اين كه امکان دارد يك محموله سوخت از تمام محوله‌ هاي وارداتي تميز نباشد، اظهار كرد: از بد اقبالي وزارت نفت، شهرداري تهران و البته مردم تهران، ممكن است آن محموله در همان روزي توزيع شده باشد كه هوا در وضعيت ناسالم قرار داشته است.

مديرعامل شركت كنترل كيفيت هواي تهران در پايان با تأكيد بر اين كه بر اساس آناليزهاي انجام شده، كيفيت بنزين و گازوييل توزيع شده در تهران نزديك به استانداردهاي يورو ۴ است، خاطرنشان كرد: ما نگراني بابت كيفيت سوخت مصرفي در تهران نداريم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید