Performancing Metrics

کشف ۶۵۰ کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس یزد و کرمان | اتاق خبر
کد خبر: 307723
تاریخ انتشار: 20 دی 1394 - 05:25
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد خبر داد:
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد، از عملیات مشترک پلیس یزد و کرمان و کشف ۵۴۸ کیلو تریاک و ۱۰۴ کیلو حشیش و دستگیری دو نفر از سوداگران مرگ خبر داد.

اتاق خبر-  رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد، از عملیات مشترک پلیس یزد و کرمان و کشف ۵۴۸ کیلو تریاک و ۱۰۴ کیلو حشیش و دستگیری دو نفر از سوداگران مرگ خبر داد.

بنابراین گزارش سرهنگ محمدحسین ستوده نیا اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر تردد قاچاقچیان با یک محموله سنگین موادافیونی در محورهای کویری استان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اعزام تیم عملیاتی از پلیس مبارزه با موامخدر استان در مسیرهای فرعی بیان کرد: صبح امروز بود که خودرو قاچاقچیان در محور کویری استان مشاهده و بر همین اساس دستور ایست توسط ماموران پلیس صادر شد که اشرار با مشاهده ماموران پلیس، بلافاصله از محل متواری شدند.

ستوده نیا با اشاره به عملیات تعقیب و گریز و هماهنگی با تیم عملیاتی پلیس کرمان افزود: ماموران پلیس پس از ساعاتی تعقیب و گریز، خودروی قاچاقچیان را در شهرستان شهربابک در استان کرمان، طی یک عملیات هماهنگ شده متوقف و دو تن از سوداگران مرگ را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد تصریح کرد: در این عملیات، ۶۵۲ کیلوگرم موادمخدر شامل ۵۴۸ کیلو تریاک و ۱۰۴ کیلو حشیش کشف و دو تن از سوداگران مرگ، دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری پارس نیز توقیف شد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید