Performancing Metrics

چرا «كامبيز دیرباز» بهترین انتخاب برای ایفای نقش غیاث بود؟ | اتاق خبر
کد خبر: 307762
تاریخ انتشار: 20 دی 1394 - 09:49
نویسنده فیلمنامه سریال «پشت بام تهران» گفت: به نظرم انتخاب «کامبیز دیرباز» برای ایفای نقش غیاث بهترین انتخاب بود.

به گزارش اتاق خبر، «سعید نعمت اله» نویسنده سریال «پشت بام تهران» درباره زمان تصویربرداری این سریال گفت: بر اساس محاسباتی که داشتیم و برنامه ریزی‌های صورت گرفته شده به احتمال فراوان تا پایان پخش سریال نیز مشغول ضبط خواهیم بود.

وی با اشاره به استقبال مخاطب از سریال «پشت بام تهران» نیز گفت: تا زمانیکه سریال پخش نشود درباره استقبال مخاطب نمی‌توان حدس زد.ضمن اینکه از زمان پخش سریال راضی هستم.
وی درباره همکاری با بهرنگ توفیقی نیز گفت:‌ از این همکاری خوشحالم و روزهای خوبی را هنگام ضبط سریال با یکدیگر داریم.
نعمت اله درباره انتخاب کامبیز دیرباز برای ایفای نقش اصلی این سریال نیز بیان داشت:‌معتقدم کامبیز دیرباز بهترین گزینه برای ایفای نقش غیاث بود.
وی در ادامه درباره کار جدیدش نیز گفت: فعلا قصد نگارش کار جدیدی را ندارم.
این نویسنده درباره همکاری با شبکه نمایش خانگی نیز بیان داشت:‌ درباره یک کار رسانه‌ای مذاکراتی داشتم، اما هنوز تصمیمی نگرفتم.
نویسنده سریال «مدینه» با اشاره به وضعیت تلویزیون در حال حاضر نیز گفت: معتقدم با راه اندازی مرکز نمایش وضعیت تخصصی‌تری برای نویسنده‌ها فراهم شده است.

 سریال «پشت بام تهران» به نویسندگی سعید نعمت اله، کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در حال تولید برای شبکه یک سیما است.

قصه این سریال مضمونی اجتماعی دارد و به تصمیم گیری درست و غلط انسان‌ها مربوط می‌شود و اینکه اگر تصمیم اشتباهی بگیرند، هزینه و عواقب آن دامن‌گیر خودشان می‌شود. در خلاصه قصه این سریال آمده است: آدم‌هایی از همین سرزمین در شرایط و روابط دشوار، در سر راه هم قرار گرفته‌اند و این برخورد، زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌کند. این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید می‌شود.

از بازیگران این سریال می‌توان به: کامبیز دیرباز، آزاده صمدی،ثریا قاسمی،لیندا کیانی،بهزاد فراهانی،لعیا زنگنه،اندیشه فولادوند،نوید خداشناس،سام درخشانی،کریم اکبری مبارکه، مهنوش صادقی، زهره حمیدی،شهین تسلیمی،خسرو شهراز،علیرضا آرا، علی صالحی و مجید واشقانی اشاره کرد.

منبع:فارس

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید