Performancing Metrics

«سینما ملت» آماده میزبانی از مردم می‌شود/ سینماگران روی فرش قرمز | اتاق خبر
کد خبر: 307779
تاریخ انتشار: 25 دی 1394 - 23:59
مدیر عامل موسسه تصویر شهر از انتخاب شدن پردیس سینما ملت به عنوان کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۴ ابراز خوشحالی کرد و گفت این پردیس آماده میزبانی از مردم است.

به گزارش اتاق خبر، سید علی احمدی مدیر عامل موسسه تصویر شهر انتخاب پردیس سینما ملت به عنوان کاخ مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را اتفاق مثبتی دانست و درباره آمادگی این پردیس سینمایی برای میزبانی از مردم  گفت: پردیس سینما ملت محیطی فرهنگی دارد و می تواند بهترین میزبانی را از مردم داشته باشد و معتقدم ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر تصمیم درستی مبنی بر انتخاب این پردیس ملت به عنوان کاخ مردمی جشنواره گرفته است.

وی در پاسخ به اینکه علاوه بر فرش قرمز و دیدار مردم با هنرمندان پردیس ملت چه برنامه ویژه دیگری برای این ایام دارد؟ توضیح داد: طبقه دوم سینما ملت متراژی برابر با ۱۸۰۰ مترمربع دارد که دو گالری وسیع در این فضا وجود دارد و می توان شرایط برگزاری نمایشگاه عکس ویژه جشنواره فیلم فجر را فراهم کرد.

احمدی تاکید کرد: می توان از این فضا برای نمایش عکس فیلم های پذیرفته شده در جشنواره فیلم فجر در بخش های مختلف «سودای سیمرغ»، «نگاه نو»، «سینما حقیقت» و «هنر و تجربه» استفاده کرد همچنین فضای مناسبی برای پخش تیزر فیلم های سینمایی قبل از نمایش هر فیلم داریم که می توان با برنامه ریزی دقیق از هر یک از این فضاها بهترین بهره برداری را کرد.

مدیر عامل موسسه تصویر شهر ادامه داد: درباره جزئیات و کم و کیف برگزاری مجموعه برنامه های کاخ جشنواره هنوز به جمع بندی نهایی با دبیر جشنواره فیلم فجر نرسیده ایم و جلسات متعدد در حال برگزاری است تا به بهترین شیوه میزبانی از مردم در پردیس سینما ملت برسیم.

احمدی در پایان گفت: یکی از مشکلات برای حضور مردم در کاخ مردمی جشنواره کمبود پارکینگ است که همه تلاش خود را به کار می بریم تا این مشکل را رفع کرده و شرایط تردد مردم را تسهیل کنیم.

جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید