Performancing Metrics

خداحافظی با اینترنت ۱۲۸ کیلویی | اتاق خبر
کد خبر: 307968
تاریخ انتشار: 20 دی 1394 - 23:40
فروش سرویس اینترنت نامحدود با سرعت ۱۲۸ کلیوبیت بر ثانیه در استان تهران متوقف شده است.

اتاق خبر: فروش سرویس‌های اینترنتی با محدودیت 128 کیلوبیت بر ثانیه دو سه سالی می‌شود که توسط شرکت‌های اینترنتی متوقف شده و آنهایی هم که خود را ملتزم لفظی به اجرای قانون نانوشته محدودیت 128Kbps می‌دیدند، به شکل پنهانی سرویس‌های با ظرفیت بیشتر را واگذار می‌کردند.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ شرکت مخابرات از جمله شرکت‌هایی بود که خود را مقیّدتر از سایر شرکت‌های اینترنتی می‌دانست و تا زمانیکه فشار پشت پرده برای رعایت این قانون (محدودیت 128K) وجود داشت، از آن تبعیت می‌کرد هرچند که نه ابلاغیه و نه بخشنامه‌ای برای این موضوع موجود بود.

با این حال کامران کاظمی -معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران- با بیان اینکه سرویس اینترنت نامحدود شرکت مخابرات استان تهران با سرعت‌های 1 ، 2 و 4 مگابیت بر ثانیه به متقاضیان جدید واگذار می‌شود، اظهار کرد: فروش سرویس اینترنت نامحدود با سرعت 128 کلیوبیت بر ثانیه در استان تهران متوقف شده است.

وی گفت: سرویس اینترنت نامحدود به دوصورت پیش پرداخت (Pre Paid) و پس پرداخت (Post Paid) به متقاضیان جدید قابل ارائه است.

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن بیان این مطلب که واگذاری در حالت پیش پرداخت بصورت 3 ماهه و پس پرداخت بصورت 12 ماهه است، تعرفه سرویس فوق را به شرح جدول زیر اعلام کرد:

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید