Performancing Metrics

آندو اگر بخواهد هم نمی تواند به فوتبال ایران برگردد | اتاق خبر
کد خبر: 307977
تاریخ انتشار: 20 دی 1394 - 15:54
آندرانیک تیموریان از ام صلال قطر جدا شد اما دوست دارد فوتبالش را در همین کشور ادامه دهد.

اتاق خبر - کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که تا همین چند روز قبل دائم جدایی اش از ام صلال را تکذیب می کرد، سرانجام از این تیم جدا شد. مشخص نیست دلیل تکذیب های تیموریان چه بوده اما به هر حال برخلاف صحبت هایی که او مطرح می کرد، ام صلال بالاخره این هافبک ایرانی را کنار گذاشت.
تیموریان در ام صلال اکثرا در پست غیر تخصصی به میدان می رفت. سرمربی این تیم هم رابطه خوبی با آندو نداشت. البته آندو عملکرد خوبی در ام صلال داشت و طبق آماری که خود این باشگاه داد، تیموریان در نیم فصل اول بهترین پاسور این تیم در لیگ ستارگان قطر بود. با این حال مشخص نیست که چرا ام صلال تصمیم گرفت آندرانیک تیموریان را کنار بگذارد.
شایعه شده بود که آندو به دلیل تیره شدن روابط ایران با کشورهای عربی از تیم ام صلال کنار گذاشته می شود اما بحث کنار گذاشتن او از مدت ها قبل و حتی پیش از تیره شدن روابط ایران و کشورهای عربی در رسانه ها مطرح شد. با این حساب نباید اخراج آندو را فقط به این موضوع مرتبط دانست.
حالا تیموریان باید به احتمال فراوان به فوتبال ایران برگردد. او خودش خیلی دوست دارد که به استقلال برود اما پرویز مظلومی یکی دو هفته قبل در پاسخ به سوالی که از او در تمرین تیم درباره احتمال بازگشت تیموریان پرسیده شد گفت: «تیموریان بازیکن خوبی است ولی ما نیازی به او نداریم.»
سپاهان هم می تواند گزینه دیگری برای آندو باشد اما این تیم هم به اندازه کافی هافبک دارد و ضعفی در این منطقه از زمین احساس نمی کند. سایپا هم در این پست بازیکن دارد و نفت تهران هم حتی اگر او را بخواهد، پول جذب این بازیکن را ندارد. آندو با سرمربی تراکتورسازی هم رابطه خوبی ندارد در غیر این صورت می توانست روی تراکتورسازی حساب کند. سایر تیم های لیگ برتری هم توان پرداخت پول این بازیکن را ندارد. با این حساب باید احتمال بازگشت تیموریان به لیگ ایران را منتفی دانست.
البته او در تلاش است که در لیگ قطر بماند. این را می توان از صحبت های برادر آندو متوجه شد. سرژیک تیموریان برادر آندو که مدیر برنامه های او هم هست، در گفت و گویی که با سایت فوتبال ایران داشته گفت: «اتفاق خوبي رخ داد و من از جدايي برادرم از ام‌صلال خوشحالم. كاري به رابطه سرمربي ام‌صلال و آندو ندارم ولي تفكرات سرمربي اين تيم با آندو همخواني نداشت و جدايي برادرم از اين تيم اتفاق خوبي بود. اولويت آندو فقط بازي در خارج است و او در حال حاضر از دو تيم قطري پيشنهاد دارد و در حال مذاكره با آنها است.فكر مي‌كنم تا دو سه روزد ديگر همه چيز مشخص شود.آندو قطعا در خارج از ايران بازي خواهد كرد و اين فصل به فوتبال ايران برنمي‌گردد.»

منبع: خبرآنلاین

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید