Performancing Metrics

مشترکان خانگی با مصرف بهینه گاز مانع افت و یا قطعی گاز شوند | اتاق خبر
کد خبر: 308087
تاریخ انتشار: 21 دی 1394 - 10:52
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: مشترکان خانگی باید توجه داشته باشند با مصرف بهینه خود مانع از ایجاد وقفه در فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی ناشی از قطع یا افت فشار گاز در فصل سرد سال شوند.

اتاق خبر- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: مشترکان خانگی باید توجه داشته باشند با مصرف بهینه خود مانع از ایجاد وقفه در فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی ناشی از قطع یا افت فشار گاز در فصل سرد سال شوند.

بنابراین گزارش «ناصر صیدی»  اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرد سال که زمینه استفاده بیشتر گاز در گرمایش محیط، به‌ویژه از سوی مشترکان خانگی را فراهم می‌کند و اولویت دولت در تأمین نیاز مصرف‌کنندگان خانگی است، در صورت افت فشار در شبکه شاهد قطع گاز واحدهای تولیدی پرمصرف خواهیم بود.

وی با بیان این‌که این مسأله موجب بیکاری شماری از شاغلان در بخش‌های تولیدی می‌شود، گفت: مشترکان خانگی باید توجه داشته باشند با مصرف بهینه خود مانع از ایجاد وقفه در فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی ناشی از قطع یا افت فشار گاز در فصل سرد سال شوند.

صیدی با بیان این‌که واحدهای تولیدی به‌طور معمول مازاد مصرف گاز ندارند، چون هزینه آن را باید پرداخت کنند و کاهش هزینه‌های تولید یکی از اصول مهم در بخش تولید است، تصریح کرد:‌ با توجه به اهمیت موضوع مصرف بهینه، سامانه‌ای توسط شرکت گاز طراحی شده است که واحدهای تولیدی با عضویت در آن و صرفه‌جویی در گاز مصرفی، پس از یک دوره یک تا دو ساله می‌توانند مابه‌تفاوت قیمت صرفه‌جویی شده را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خاطرنشان کرد:‌ هم‌اکنون 13 شهرک در حال واگذاری در استان وجود دارد که 12 شهرک دارای گاز هستند و عملیات گازرسانی و امکان استفاده از این انرژی تا پایان سال‌ در شهرک صنعتی انگوران فراهم می‌شود.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید