Performancing Metrics

سعيد آقاخاني در تدارك ساخت«بيمار استاندارد» | اتاق خبر
کد خبر: 308297
تاریخ انتشار: 23 دی 1394 - 10:16
مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد» به کارگردانی «سعید آقاخانی» وارد مرحله پیش تولید شد.

به گزارش اتاق خبر، مسعود ردایی تهیه کننده سریال نوروزی بیمار استاندارد از وضعیت این سریال نوروزی گفت:با نگارش نیمی از فیلم نامه بیمار استاندارد توسط بهرام توکلی پیش تولید کار با سرعت آغاز شد. لوکیشن ها انتخاب و نهایی شدند که همه در تهران از جمله  محله های انقلاب، پیروزی، بلوار ارتش و ... قرار دارند.

وی از اتنخاب عوامل تولید بیمار استاندارد خبر داد و اسامی آن ها را به شرح ذیل اعلام کرد: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

ردایی در پایان شروع تولید را اوایل بهمن پیش بینی کرد و افزود: با اتمام نگارش فیلم نامه و پیوستن سعید آقاخانی به کار، تولید بیمار استاندارد با جدیت و نظم آغاز خواهد شد و امیدواریم لحظات شادی را برای مخاطبان تلویزیون در ایام نوروز رقم بزند. سریال بیمار استاندارد درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده...

سریال بیمار استاندارد به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 تهیه و تولید می شود.

منبع:فارس

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید