Performancing Metrics

بهنوش بختياري:بختياري جماعت به كسي باج نميده!+عكس | اتاق خبر
کد خبر: 308334
تاریخ انتشار: 22 دی 1394 - 02:39
بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان تصویری از حضورش در حرم امام رضا(ع) را منتشر کرد.

به گزارش اتاق خبر، بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان تصویری از حضورش در حرم امام رضا(ع) را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

  بازیگر زن معروف چادر سر کرد

بختیاری با انتشار تصویر زیر نوشت: قربونت برم امام رضا که به یه روز نکشید مراد دلم رو دادی...برای همه انسانها و همه دوستا و خانوادم دعای خیر میکنم...و همینجا تشکر میکنم از خواهر وبرادر نازنینی مثل سارا و آقارضا منجزی که باعث وبانی این سفر شدن..

شاید اگه به خودم بود حال رفتن نداشتم..ولی سارا جونم دمت گرم...راستش یه لحظه تو حرم فکر کردم چرا مردم اینطوری به ضریح میچسبن.. خرافاته این داستانا.. ما نباید اعتقاد داشته باشیم به این مسائل.. ولی این نشانه به این بزرگی که به این زودی خدا بهم نشون داد با تمام وجودم پی بردم که انرژی، انرژیه و اگه خالص باشه دنیا رو تکون میده، تنها دل صاف، روح پاک و اعتقاد محکم و با وجدان زندگی کردن، قناعت کردن، صبوری و اعتقاد و استایل زندگی کسی رو قضاوت نکردن، خدا هست و بنده های برگزیده او هم انرژیشون در این جهان وجود داره، این نتیجه ای هست که این حقیر بهش رسیدم و دوس دارم با شما تقسیمش کنم، همواره سلامت، هرچند که بعضی از دوستان خیلی کم لطفا اما من براتون دعا میکنم، نه بخاطر جذب بعضی نامردا بلکه بخاطر اینکه روح خودم اینجوری آروم تره، بختیاری جماعت به کسی باج نمیده و خود خودشه، خدا.

پرشين وي به نقل از فارس

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید