Performancing Metrics

جزئیات کاهش مدت زمان تعهدات متخصصین دندانپزشکی از زبان باقر لاریجانی | اتاق خبر
کد خبر: 308403
تاریخ انتشار: 22 دی 1394 - 00:51
معاون آموزشی وزارت بهداشت جزئیات کاهش مدت زمان تعهدات متخصصین دندانپزشکی را تشریح کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت آموزشی وزارت بهداشت؛ باقر لاریجانی گفت: در راستای سیاست های وزارت بهداشت و پیشنهاد کمیسیون معين شوراي آموزش دندانپزشكي و تخصصي مدت زمان تعهدات در "آيين نامه خدمات متعهدین خدمت دوره های تخصصی دندانپزشکی" کاهش یافته و همچنین تمهیداتی نیز برای حمایت بیشتر جهت افرادي كه طرح نیروی انسانی و نظام وظیفه را قبلا به عنوان دندانپزشک عمومي گذرانده اند اتخاذ شده است.

لاریجانی اضافه کرد: جدول حداقل زمان خدمات متعهدين خدمت در دوره اين دولت، براي دانش‌آموختگان رشته‌هاي تخصصي دندانپزشكي که دوره طرح و يا سربازي را به عنوان دندانپزشك نگذرانده اند و پس از آزمون بورد سال 1394 توزيع شده اند ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: همچنین مدت زمان انجام تعهدات طرح نيروي انساني و خدمت نظام وظيفه از زمان تعهدات دانش‌آموختگان متعهد خاص و عام رشته‌هاي تخصصي دندانپزشكي که دوره طرح و يا سربازي را به عنوان دندانپزشك گذرانده اند به تناسب کسر خواهد شد.

وی افزود: در صورت انجام وظايف محوله و رضایت دانشگاه محل خدمت از کیفیت خدمات متعهدین، اعمال ضریب برای کاهش مدت انتظار مطب برای مشمولین به حداقل 1 سال و 3 ماه تا حداکثر 3 سال خواهد رسید.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید