Performancing Metrics

فروش ساینا آغاز شد | اتاق خبر
کد خبر: 308482
تاریخ انتشار: 22 دی 1394 - 10:15
۳ و نیم میلیون تومان گران‌تر از تیبا
فروش مشارکتی ساینا محصول جدید شرکت سای‍پا برای تحویل در فروردین و اردیبهشت ۹۵ از امروز در نمایندگی‌های این شرکت آغاز شد.

اتاق خبر - گروه خودروسازی سای‍پا از امروز پیش فروش محصول جدید خود را آغاز کرد. این محصول جدید که طراحی و ساختش متعلق به این شرکت است با نام ساینا به بازار عرضه می‌شود.

ساینا از لحاظ فنی مانند تیبا است و از موتور ۱۵۰۰ سی‌سی با حداکثر توان خروجی ۸۰ اسب بخار بهره می‌برد. طراحی ظاهری این خودرو را می‌توان تلفیقی از تیبا و پارس تندر دانست.

نسخه‌ی EX این اتومبیل بنا به شرایط اعلام شده توسط گروه خودروسازی سای‍پا قرار است با قیمت ۲۸ میلیون و یکصدهزار تومان به بازار عرضه شود؛ البته مشتریانی که این خودرو را به صورت مشارکتی برای تحویل در فروردین و اردیبهشت ۹۵ خریداری کنند از ۵۰۰ هزار تومان تخفیف برخوردارند.

این درحالی است که نسخه‌ی EX تیبا با مشخصات فنی برابر با این خودرو و حتی قدرت ۷ اسب بخار بیشتر با قیمت ۲۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان یعنی ۳ و نیم میلیون تومان کمتر به فروش می‌رسد.

سای‍پا مبلغ ودیعه خرید مشارکتی این محصول را ۱۵ میلیون تومان، سود مشارکت را ۲۰ درصد و سود انصراف را ۱۷ درصد اعلام کرده است.

منبع: زومیت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید