Performancing Metrics

تشکیل وزارت انرژی تبعات گسترده دارد | اتاق خبر
کد خبر: 308556
تاریخ انتشار: 22 دی 1394 - 14:45
وزیر سابق نیرو گفت: در شرایط فعلی کشور آنچیزی که به طور قاطع می توانم بگویم این است که انجام هر گونه ادغام یا انحلال در حوزه نفت و نیرو، کار بسیار بزرگی است و تبعات بزرگی نیز دارد.

اتاق خبر: مجید نامجو گفت: یک بار در دولت گذشته نیز تشکیل وزارت انرژی مطرح شده بود، با این فرق که در آن زمان ادغام وزارت نفت در وزارت نیرو مورد نظر بود و در دولت فعلی، ادغام وزارت نیرو در نفت مورد نظر است.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی افزود: در دولت قبل، وقتی موضوع تشکیل وزارت انرژی مطرح شد؛ ما در دولت وارد بررسی این موضوع شدیم؛ اما تمامی بررسی های انجام شده به این نتیجه رسید که اینکار نیاز به بررسی های جامع دارد و در شرایط حال حاضر کشور که هم بخش آب و برق نیاز به توجه ویژه دارند و هم بخش نفت و گاز و فرآورده های نفتی نیاز به برنامه ریزی منسجم دارند، نباید دو وزارتخانه نفت و نیرو ادغام شوند.

وزیر سابق نیرو تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور نیز، آنچیزی که به طور قاطع می توانم بگویم این است که انجام هر گونه ادغام یا انحلال در حوزه نفت و نیرو، کار بسیار بزرگی است و تبعات بزرگی نیز دارد.

وی ادامه داد: اگر تصمیمی بخواهد برای انجام این کار بزرگ گرفته شود، باید پیش از آن، بررسی ها و مطالعات جامع و گسترده ای در این خصوص انجام شود و تمامی تبعات فعلی و آینده این تصمیم بزرگ، باید پیش از اجرا سنجیده شود.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید