Performancing Metrics

ارائه اینترنت نامحدود تلفن همراه برای تبلیغ خدمات ثالث | اتاق خبر
کد خبر: 308589
تاریخ انتشار: 22 دی 1394 - 13:44
شرکت مخابراتی AT&T قصد دارد به مشترکان تلفن همراه خود خدمات اینترنت نامحدود ارائه دهد تا برای سرویس‌های تازه‌اش از جمله DirecTV و U-Verse تبلیغ کند، اما برخی کارشناسان معتقدند این برنامه دارای نقص‌هایی است.

اتاق خبر: بر اساس طرح مذکور مشترکان فعلی و جدید خدمات AT&T که استفاده از DirecTV  یا  U-Verseرا به حساب کاربری خود اضافه کنند می‌توانند از سرویس‌های نامحدود داده برای مشاهده ویدیو در اینترنت، اجرای بازی های ویدیویی و گشت و گذار در وب با استفاده از گوشی های خود بهره بگیرند.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ هزینه استفاده از این خدمات نامحدود داده در ماه با یک گوشی و یک سال استفاده از DirecTV صد و ده دلار در ماه است. این رقم بعد از یک سال افزایش می یابد، اما جزییات آن هنوز اعلام نشده است.

در دو سال اخیر شرکت های مخابراتی در آمریکا رقابت گسترده ای را برای ارائه خدمات اینترنت همراه نامحدود با کیفیت بالا وقیمت های رقابتی آغاز کرده اند.

در قالب طرح خانوادگی این شرکت هم چهار گوشی هوشمند می‌توانند به طور نامحدود از طریق اینترنت ویدیو تماشا کنند، به طور نامحدود به خدمات داده، مکالمه و ارسال پیام دسترسی داشته باشند و هر ماه 180 دلار پرداخت کنند. البته در صورتی که حجم داده مصرف شده کاربران در ماه از 22 گیگابایت فراتر برود ممکن است سرعت اتصال وی را کاهش دهند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید