Performancing Metrics

سرمایه‌گذاری برقی آلمانی‌ها در ایران جدی شد | اتاق خبر
کد خبر: 308893
تاریخ انتشار: 23 دی 1394 - 20:10
رییس مرکز پشتیبانی صنایع آب و برق و توسعه صادرات وزارت نیرو گفت: سرمایه گذاری برقی آلمانی ها در ایران جدی شده است و در این زمینه، مذاکرات با شرکت های آلمانی خواهان سرمایه گذاری ادامه دارد.

اتاق خبر: همایون حائری اظهار داشت: مذاکرات متعدد شرکت های خارجی در وزارت نیرو ادامه دارد و با درخواست های برگزاری جلسات متعددی مواجه ایم.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی افزود: بیشتر جلساتی که با حضور مدیران شرکت های خارجی و مسئولان وزارت نیرو برگزار می شود، به منظور آشنایی سرمایه گذاران خارجی با شرایط سرمایه گذاری در ایران و ظرفیت های جذب سرمایه در پروژه های آب و برق ایران است.

رییس مرکز پشتیبانی صنایع آب و برق و توسعه صادرات وزارت نیرو تصریح کرد: مسئولان وزارت نیرو نیز در این جلسات با توان سرمایه گذاری و توان فنی شرکت هایی که برای سرمایه گذاری در پروژه های آب و برق ایران ابراز تمایل می کنند، آشنا می شوند.

وی ادامه داد: برخی از جلسات فقط به منظور آشنایی دو طرف با ظرفیت های یکدیگر برگزار می شود و درخواست جدی بعدی برای پیگیری مسئله عنوان نمی شود؛ اما در برخی نشست ها نیز، پس از آشنایی مدیران شرکت های خارجی با ظرفیت های بالقوه سرمایه گذاری در پروژه های آب و برق ایران، پیگیری جدی از سوی آنها برای به نتیجه رسیدن مذاکرات انجام می گیرد.

حائری با بیان اینکه "وزارت نیرو نیز به دنبال جذب سرمایه و انتقال دانش به کشور است"، گفت: برخی مذاکراتی که تاکنون در وزارت نیرو انجام شده، به نشست های بعدی با حضور شرکت های خواهان سرمایه گذاری رسیده و نسبت به دیگر مذاکرات جدی تر است.

وی افزود: اکنون بین شرکت های خارجی از کشورهای مختلف که در خصوص سرمایه گذاری در پروژه های آب و برق ایران ابراز تمایل کرده اند، سرمایه گذاری برقی آلمانی ها در ایران جدی شده است و در این زمینه، مذاکرات با شرکت های آلمانی خواهان سرمایه گذاری ادامه دارد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید