Performancing Metrics

مراکز درمان و کاهش اعتیاد توسعه پیدا کند | اتاق خبر
کد خبر: 309009
تاریخ انتشار: 24 دی 1394 - 01:50
استاندار کرمان:
استاندار کرمان بر لزوم توسعه مراکز درمان و کاهش اعتیاد در استان کرمان تاکید کرد و گفت: در این خصوص آمادگی پرداخت سه برابر اعتبار اختصاص یافته از سوی مرکز به استان را داریم.

اتاق خبر- استاندار کرمان بر لزوم توسعه مراکز درمان و کاهش اعتیاد در استان کرمان تاکید کرد و گفت: در این خصوص آمادگی پرداخت سه برابر اعتبار اختصاص یافته از سوی مرکز به استان را داریم.

بنابراین گزارش علیرضا رزم حسینی عصر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به راه اندازی مرکز درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ ویژه زنان با حضور قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در کرمان، اظهار کرد: همه کشورهای دنیا به نوعی با مساله اعتیاد و آسیب های ناشی از آن درگیر هستند.

وی با اشاره به عملیاتی شدن مصوبات سفر سال گذشته وزیر کشور به استان کرمان، تصریح کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رزم حسینی با اشاره به تبعات همجواری کرمان با استان های مرزی، اظهار کرد: چنانچه نظارت جدی در این استان ها اعمال شود دیگر شاهد مشکلاتی نظیر قاچاق مواد مخدر در استان کرمان نخواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان کرمان ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه امنیتی صورت گرفته و برای راه اندازی مراکز درمانی آمادگی داریم سه برابر اعتباری که از سوی مرکز به استان کرمان اختصاص پیدا می کند را پرداخت کنیم چرا که نیازمند توسعه مراکز درمانی در این منطقه هستیم.

وی با تاکید بر لزوم تقویت مراکز درمانی، گفت: در تلاش هستیم مراکز درمانی ماده ۱۶ را در چند شهرستان اصلی استان کرمان به ویژه برای بانوان راه اندازی کنیم.

استاندار کرمان اظهار کرد: در این خصوص اشتغال بانوان بهبود یافته در بحث صنایع دستی را ۱۰۰ درصد تامین خواهیم کرد.

 وی سرعت آسیب های اجتماعی را فزاینده و بیشتر از اقدامات صورت گرفته دانست و افزود: طرح مثلث فرهنگی اجتماعی ظرف دو هفته آینده تدوین و در شهرستان های جنوبی استان کرمان اجرایی می کنیم.

رزم حسینی به اجرای طرح شهر نمونه اقتصادی در شهرستان قلعه گنج اشاره و تصریح کرد: با اجرای این طرح قلعه گنج که روزی ناامن ترین شهرستان استان کرمان بود به امن ترین منطقه تبدیل شده است.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید