Performancing Metrics

تصویر جالبی از ال جی جی 5 که ماژولار است | اتاق خبر
کد خبر: 309017
تاریخ انتشار: 24 دی 1394 - 02:32
ال جی جی 5 ، پرچم‌دار کمپانی کره‌ای به‌صورت ماژولار (تکه‌تکه سر هم سوارشدن) است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  خبرآنلاین، مطابق تصویری که مشاهده می‌کنید، گوشی جی 5 باهدف درآوردن و تغییر باطری، در قسمت پایین به‌صورت ماژولار ساخته‌شده تا کاربران به‌راحتی بتوانند آن را درآورده و جا بزنند.

ال جی دعوت‌نامه رونمایی از پرچم‌دار خود در روز 21 فوریه در بارسلونا را برای کارشناسان و علاقه‌مندان ارسال کرده است و دیگر شک و شبهه‌ای برای معرفی جی 5 در کنفرانس جهانی موبایل باقی نگذاشته است.

نکته جالب‌توجه شباهت این گوشی با پروژه ARA گوگل است که قرار بوده تمام بخش‌های گوشی به‌صورت ماژولار تعریف شود و امسال در کنفرانس جهانی گوگل I/O از آن رونمایی می‌شود اما ال جی زودتر دست‌به‌کار شده و حتی ظریف‌تر از آن طراحی‌شده است با این تفاوت که فقط بخشی از گوشی ماژولار است.

واقعیت این است که بسیاری از کاربران همچنان دوست دارند باطری گوشی خود را درآورده و آن را تعویض کنند و ال جی به این اندیشه کاربران، احترام گذاشته است.

ظاهراً چینش سخت‌افزار مانند دکمه کم‌وزیاد کردن صدا، پورت یو اس بی، میکروفون و اسپیکر در جی 5 باید متفاوت شده باشد.

ویژگی بعدی جی 5 مجهز بودن به نمایشگر 5.3 اینچی و دارا بودن اسکرین اضافی مشابه آنچه در V10 طراحی‌شده، است و پردازنده اسنپ دراگون 820 و دوربین 16 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های لورفته پرچم‌دار ال جی است که 21 فوریه 2016 رونمایی خواهد شد.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید