Performancing Metrics

شکارچی جوان به جای شلیک به گراز،عمویش را هدف گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 309046
تاریخ انتشار: 24 دی 1394 - 11:55
ایران نوشت: مردان شکارچی در تاریکی جنگل کوهسار کنده یک جنایت را رقم زدند.

اتاق خبر - در حالی که پسر جوان 20 ساله تفنگش را آماده شلیک داشت دست به ماشه یک سیاهی را نشانه رفت. او که تصور می‌کرد هدف روبه‌رو گراز است ماشه را چکاند.


هنوز بوی دود و باروت در فضای اطراف شکارچیان پراکنده بود که ناله‌های جگرخراش یکی از مردان شکارچی، دوستانش را شوک زده کرد. گلوله شلیک شده به جای اینکه شکاری را بر زمین بزند به صورت یکی از شکارچیان نشسته و او را نقش بر زمین کرده بود.
مردان شکارچی با مشاهده این وضعیت بشدت ترسیده بودند و نمی‌دانستند باید چه کاری انجام بدهند. شکارچی زخمی روی زمین افتاده بود و از درد به خود می‌پیچید. همراهان او سعی داشتند پیکر شکارچی را به بیمارستان انتقال دهند اما پیش از هر کاری دریافتند او در آغوش مرگ آرام گرفته است.
مأموران پاسگاه انتظامی «پی رجه» وقتی در جریان ماجرا قرار گرفتند بسرعت خود را به محل حادثه رسانده و تحقیق در این باره را آغاز کردند. قربانی حادثه مرد 41 ساله‌ای بود که خیرالله نام داشت و بنا بر اظهارات همراهانش در تاریکی شب به اشتباه از سوی برادر‌زاده 20 ساله‌اش به‌نام علی هدف قرار گرفته بود.
سرهنگ حسن فلاح در تشریح جزئیات این حادثه با اشاره به وقوع حادثه تیراندازی در جنگل کوهسارکنده نکا گفت: حدود ساعت 8 شب سه‌شنبه 22 دی، 6 مرد از روستای زاغمرز برای شکار خوک به منطقه جنگلی کوهسارکنده می‌روند، هنگام شکار یکی از شکارچیان از سوی برادرزاده‌اش به اشتباه هدف قرار گرفته و کشته می‌شود. مأموران با اطلاع از این حادثه بسرعت در محل حاضر شده و 5 شکارچی را به همراه 3 تفنگ بازداشت کردند.
وی افزود: این افراد که با حمل اسلحه برای استفاده از تاریکی شب و سهولت در هدف قرار دادن شکار در منطقه حاضر شده بودند، نه تنها تاریکی شب به سود آنها نشد بلکه یکی از افراد گروه را به اشتباه واداشت که طی تیراندازی یکی دیگر از افراد گروه را که عموی وی بود به قتل رساند. فرمانده پلیس نکا با تأکید بر غیر عمد بودن حادثه خاطرنشان کرد: پس از روی دادن این حادثه، شکارچیان که کاملاً ترسیده بودند، قصد فرار از منطقه را داشتند که با اطلاع مخبرین پلیس و بسیج منطقه، هر 5 نفر دستگیر شده و 3 تفنگ شکاری غیرمجاز از آنان ضبط شد

نظرات
ADS
ADS
پربازدید