Performancing Metrics

افرادی که سابقه و خدماتی نداشته‌اند بر سر سفره ناشکری می‌کنند | اتاق خبر
کد خبر: 309148
تاریخ انتشار: 25 دی 1394 - 02:47
محسن رضایی:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامی‌داشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج سید حمید تقوی فر و یادواره چهل شهید مدافع حرم شهرستان ری در حسینیه فاطمه الزهرای شهرری حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامی‌داشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج سید حمید تقوی فر و یادواره چهل شهید مدافع حرم شهرستان ری در حسینیه فاطمه الزهرای شهرری حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محسن رضایی در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بصیر و فداکار دفاع از حرم و ارزش‌های اسلامی گفت: به خانواده‌های عزیز این شهیدان، تبریک و تسلیت می‌گوییم. شهدای عزیزی که من و شما باید از تشخیص درست و فداکاری‌شان قدردانی کنیم، عده‌ای از بهترین انسان‌ها در مصاف جنایتکارترین و متحجرترین خون‌ریزان عالم، مردانه جنگیدند و ایستادند. پشتیبان این شهدا، مظلومین و مسلمانان ناب ایران و سوریه و یمن و بحرین و عراق هستند و پشتوانه تکفیری‌ها، وهابی‌های جنایتکار و آل سعود هستند. این شهدا در سرزمین‌های غریب دمشق و سامرا و حلب خونشان بر زمین ریخته است و ملت‌های مظلوم جهان، قدر این خون‌ها را می‌دانند. این حادثه، بزرگ، شگرف و قابل عبرت‌آموزی است.

رضایی گفت: تروریست‌ها و حامیان‌شان آمده‌اند تا منافع اسرائیل را تأمین کند و زیربناهای کشورهای اسلامی را تخریب کنند و جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: شهید حاج حمید تقوی فر از ابتدای انقلاب از دوستان خوب ما در اطلاعات سپاه بودند و ده‌ها مسئولیت انقلابی پیش از پیروزی انقلاب و مسئولیت‌های خطیر و مهم بعد از انقلاب و بعد از جنگ داشتند. درنتیجه این مجاهدت‌ها و جانبازی‌ها، مسئولیتی هم بر دوش ما هست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شخصیت شهید تقوی فر و شهدای سپاه پاسداران گفت: پاسداران ما نیروهای انقلابی‌اند و یک بعدشان نظامی بودن است. قرآن را می‌شناسند و با بصیرت اوضاع جهان را به‌خوبی تحلیل می‌کنند. شهید تقوی فر هم یک فرهنگی به معنای کامل بود. از کلاس‌های قرآن و نهج‌البلاغه‌اش و فعالیت‌های فرهنگی فراوانش این شخصیت پیدا بود.

رضایی به مجاهدت‌های گروه‌های مختلف مدافع حرم اشاره کرد و گفت: گروه فاطمیون یک گروه آزادی‌بخش است که برای دفاع از حرم به پا خواسته‌اند. سی شهید فاطمیون شهرری نمونه‌ای از فداکاری‌های این گروه در دفاع از حرم‌های شریف اهل‌بیت است.

وی به وصیت‌نامه شهید تقوی فر اشاره کرد و گفت: وصیت‌نامه این شهید خیلی پرمغز و عبرت‌آمیز است و ما باید این ایثارگری‌ها را معرفی کنیم و الگو بگیریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یک عده فشار نیاورند که این روحیات در جامعه ایرانی ضعیف بشود. اگر این روحیات ضعیف بشود، اساس انقلاب ما از بین می‌رود. خدمت بدون منت توسط این فرماندهان و بسیجیان چشمه‌ای را پدید آورد که آثارش را در مردم و جوانان جامعه می‌بینیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جریان‌های مختلف در سال‌های پس از انقلاب افزود: یک عده می‌آیند بر سرکار و در مطبوعات و رسانه، آن‌چنان طلبکارانه از ملت ایران سخن‌گویند که انگار خود را مالک کشور و ملت می‌دانند و یا خود را نماینده تام‌الاختیار مردم می‌دانند طوری که کسانی که کمتر زحمت‌کشیده‌اند، بیشتر طلبکاری می‌کنند. این‌ها بر سر سفره ملت نشسته‌اند و تغذیه می‌کنند و طلبکارانه از سر سفره برمی‌خیزند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پرونده هسته‌ای و موضوع برجام گفت: بیست هزار سانتریفیوژ تبدیل به میز مذاکره شد. اگر این جوانان انقلابی و مجاهدان و دانشمندان هسته‌ای نبودند، این میز مذاکرات شکل نمی‌گرفت و صحنه بین‌المللی برای تحویل گرفتن طرف ایرانی پیش نمی‌آمد. اگر این اقتدار رزمندگان ما نبود که همین دیروز گروهی از نیروهای نظامی مدرن‌ترین ارتش جهان را بازداشت کنند فرصتی پیش نمی‌آمد که مقامات متکبرترین قدرت بین‌المللی از ما خواهش کنند که آزادشان بکنیم. اگر این فکرهای انقلابی برای افتتاح عسلویه نبود و یا پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس را که پاسداران این سرزمین راه انداخته‌اند، راه نمی‌افتاد، اگر این کارها انجام نمی‌شد ما اکنون در کجا ایستاده بودیم؟ این‌همه خدمات را نیروهای حزب‌اللهی و بسیجی و پاسدار بی‌منت انجام داده‌اند. آرزوی ما شهادت است و این خدمات را بی‌منت انجام می‌دهیم ولی آن‌طرف افرادی که سابقه و خدماتی نداشته‌اند بر سر سفره ناشکری می‌کنند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید