Performancing Metrics

ترویج و پیروی از فرهنگ غرب خیانت به خون شهدا است | اتاق خبر
کد خبر: 309181
تاریخ انتشار: 25 دی 1394 - 06:46
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تغییر اولویت اصلی غرب و استکبار در خاورمیانه گفت: ترویج سبک زندگی و فرهنگ غرب در بین جوانان خیانت به اندیشه و سیره شهدا است.

اتاق خبر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تغییر اولویت اصلی غرب و استکبار در خاورمیانه گفت: ترویج سبک زندگی و فرهنگ غرب در بین جوانان خیانت به اندیشه و سیره شهدا است.

بنابراین گزارش سردار احمد وحیدی عصر پنج شنبه در مراسم ۲۹ امین یادواره شهدای کربلای پنج و ۲۳ شهید شهرک اباتر شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه پس از شهادت، نعمات زیادی در انتظار شهدا است، اظهار کرد: زمانی که رزمندگان عزم جهاد می کنند خداوند از گناهانشان می کاهد.

وی عملیات کربلای پنج را یکی از مهمترین عملیات های تاریخ هشت سال دفاع مقدس برشمرد و افزود: امروز شاهد تغییر اولویت های غرب در خاورمیانه هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز توجه غرب بر روی جوانان خاورمیانه است، گفت: کشورهای غربی به دنبال تسلط بر سبک زندگی خاورمیانه برای رسیدن به اهدافشان هستند.

سردار وحیدی در ادامه تغییر سبک زندگی اسلامی، جاه طلبی و شبکه های اجتماعی را از ابزارهای غرب برای نفوذ در بین جوانان خاورمیانه دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی و غرب به دنبال تسلط بر خاورمیانه است.

وی به دلایل ناکامی دشمنان در برابر جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از کشورها همانند چین، ژاپن و برخی کشورهای اروپایی تحت سلطه اندیشه و تفکر غرب هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  تبلیغ سبک زندگی و فرهنگ غربی برای جوانان ایرانی و جذب آن ها به این سبک را خیانت به سیره و اندیشه شهدا دانست.

سردار وحیدی در ادامه ارزش های انسانی، الهی بودن و در مسیر خداوند حرکت کردن را از آموزه های شهدا برشمرد و اظهار کرد: با ترویج فرهنگ شهادت در بین جوانان کشور، تمامی نقشه های دشمنان نقش برآب می شود.

به گفته این مسئول دشمن با ایجاد شبکه های اجتماعی و فضای مجازی می خواهند بر افکار و عقاید جوانان تسلط  یابند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: به وسیله فرهنگ شهید و شهادت مفهوم مدرن، مدرنیته و پسا مدرنیته به چالش کشیده شده و برعکس جوامع غربی، شهید در جامعه ما زنده و جاری و امید بخش است.

وی تاکید کرد: وجود فرهنگ جهاد، مجاهدت و جهادگری سبب قدرتمندی ایران اسلامی بوده و رزمندگان ما با تکیه بر این ویژگی ها با دست خالی توانستند بر ابرقدرت های جهان فائق آیند.

سردار وحیدی به شرایط موجود منطقه و رفتار سعودی ها و وابستگی آن ها به آمریکایی ها اشاره و تصریح کرد: بسیاری از کشورهای عربی عزت ملی خود را به پول سعودی ها فروختند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید