Performancing Metrics

آیت‌الله موحدی کرمانی: مجلس شرکت سهامی نیست | اتاق خبر
کد خبر: 309193
تاریخ انتشار: 25 دی 1394 - 08:31
دومین همایش اصولگرایان با حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی برگزار شد
آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه مجلس شرکت سهامی نیست گفت: آنها که داعیه اصولگرایی دارند باید یکدیگر را تحمل کنند و اختلاف سلیقه‌ها نباید باعث جدایی شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، پیرو تشکیل ائتلاف اصولگرایان و به منظور حضور فعال و موثر جبهه انقلاب در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و ضرورت همفکری و مشارکت در این عرصه دومین همایش شورای ائتلاف اصولگرایان عصر امروز با حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی و اعضای ائتلاف در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

یکی از اعضای حاضر در جلسه گفت:‌ آیت‌الله موحدی کرمانی در این جلسه با بیان اینکه مجلس شرکت سهامی نیست تاکید کردند: آنها که داعیه اصولگرایی دارند باید یکدیگر را تحمل کنند و اختلاف سلیقه‌ها نباید باعث جدایی شود.

وی همچنین گفت:‌ حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان نیز در این جلسه تصریح کرد که ما اصولگرایی را چیزی جز ادامه راه امام نمی‌دانیم که امروز مقام معظم رهبری پرچمدار آن هستند.

حداد عادل با بیان اینکه ما احتیاج داریم که یکدیگر را تخریب نکنیم و خویشتن دار باشیم؛ گفت:‌ یکی از راه‌های نفوذ، مانع شدن از وحدت اصولگرایان است.

سخنگوی ائتلاف با بیان اینکه یک عده از وحدت اصولگرایان ناراحت‌اند؛ خطاب به نمایندگان تشکل‌های اصولگرا گفت:‌همه باید به بزرگانی چون آیت‌الله موحدی کرمانی اعتماد داشته باشیم.

برپایه این خبر در این نشست همچنین ذاکری نماینده قالیباف در ائتلاف گفت: نقطه قوت ائتلاف تاکید نمایندگان تشکل‌های اصولگرا بر عدم سهم خواهی است.

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی نیز در این جلسه با بیان اینکه من نماینده جامعه روحانیتم تصریح کرد:تریبون و فضای مصلی نماز جمعه جناحی نیست متعلق به نظام است.

همچنین روح‌الامینی نماینده محسن رضایی در ائتلاف تاکید کرد: تا خودمان و منیت‌‌هایمان را زیر پا نگذاریم به جایی نمی‌رسیم.

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده یکتا نیز در بخشی از صحبت‌های خود گفت که  من اعتقاد دارم در جمع ائتلاف انسجام خوبی وجود دارد و شاهد اخلاص در جمع ائتلاف اصولگرایان هستم.

در دومین همایش اصولگرایان، چهره‌هایی همچون حسین فدایی، محمدرضا باهنر، صادق محصولی، حسن غفوری‌فرد، اسدالله بادامچیان، محمدنبی حبیبی، علیرضا زاکانی و دیگر فعالان اصولگرا حضور داشتند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید