Performancing Metrics

انتقاد سرلشکر سلیمانی به برخی از فیلم‌های دفاع مقدس | اتاق خبر
کد خبر: 309358
تاریخ انتشار: 26 دی 1394 - 16:09
میزان نوشت: فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: بعضی موارد در صحنه جنگ وقتی می خواهیم ایثار را نشان دهیم آنقدر ناقص و غلط نشان می دهیم که همه ارزش ها را زیر سوال می بریم که این یک تهمت و دروغ بستن به جنگ است.

اتاق خبر - انتقاد سردار قاسم سلیمانی از تهمت و دروغ بستن نسبت به دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی میزان، سرلشکر سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در گفت‌وگویی اظهار داشت: بعضی موارد در صحنه جنگ وقتی می خواهیم ایثار را نشان دهیم آنقدر ناقص و غلط نشان می دهیم که همه ارزش ها را زیر سوال می بریم که این یک تهمت و دروغ بستن به جنگ است.

وی ادامه داد: فیلمی را دیدم که یک فضای آرامی از جنگ را نشان می داد که چند تا بسیجی پشت میدان مین دست به گردن هم انداخته بودند و همدیگر را می بوسیدند و گریه می کردند؛ تصور اینطور بود که در میدان مین گیر کرده اند؛ بدون هیچ تیراندازی و صدایی.

سردار سلیمانی ادامه داد: در ادامه فیلم نشان می دهد که این بسیجیان با یکدیگر خداحافظی می کردند و یکی پس از دیگری خود را در میدان مین پرت کرده و تکه تکه می شدند؛ این دروغ و تهمت است.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: بچه های ما همانقدر که با معنویت بودند به همان میزان هم با ابتکار بودند؛ ما برای گرفتن یک تپه که یک شب طول می کشید سه ماه تلاش می کردیم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید