Performancing Metrics

نقش اول«بیمار استاندارد»به کدام بازیگر رسید؟ | اتاق خبر
کد خبر: 309433
تاریخ انتشار: 7 بهمن 1394 - 09:28
«بابک حمیدیان» به عنوان بازیگر نقش اول سریال طنز «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی انتخاب شد.

به گزارش اتاق خبر، با نگارش نیمی از فیلم نامه «بیمار استاندارد» توسط بهرام توکلی پیش تولید کار با سرعت آغاز شد. لوکیشن ها انتخاب و نهایی شدند که همه در تهران از جمله  محله های انقلاب، پیروزی، بلوار ارتش و ... قرار دارند.

بنا بر این گزارش، بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پورنجات اولین بازیگرانی هستند که با این پروژه به تهیه کنندگی مسعود ردایی قرارداد بسته‌اند و کار تصویربرداری اویل بهمن آغاز می‌شود.

آخرین حضور بابک حمیدیان در تلویزیون به سریال «گذر از رنج‌ها» برمی‌گردد که شرایط نامطلوب تولید موجب دلخوری حمیدیان شده بود.

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

سریال بیمار استاندارد درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده...

سریال بیمار استاندارد به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 تهیه و تولید می شود.

 

 

منبع:فارس

 

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید