Performancing Metrics

برنامه مسابقات فوتبال جام شهدا اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 309574
تاریخ انتشار: 27 دی 1394 - 08:59
جلسه هماهنگی جام شهدا با حضور مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه ها و مدیرکل تربیت بدنی بنیاد شهید برگزار شد و برنامه تیم‌ها برای حضور در این مسابقات تشریح شد.

به گزارش اتاق خبر  و به نقل از سایت سازمان لیگ،جلسه هماهنگی برگزاری جام شهدا امروز با حضور مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات، دکتر اسلام کریمی مدیر کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امورایثارگران، محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس، علی شجاعی سرپرست تیم ذوب آهن، خازنی نماینده باشگاه صبا برگزار شد

در ابتدای نشست مهدی تاج با تشکر از تیم های شرکت کننده در این جام اعلام کرد برگزاری این مسابقات برای بزرگداشت و ارج نهادن به مقام شهدا است. باشگاه های شرکت کننده نیز خودشان تمایل داشتند که برای انجام یک کار فرهنگی و بزرگ در این مسابقات شرکت کنند.

محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس هم اعلام کرد: باشگاه پرسپولیس تمام اقدامات لازم را برای ارج گذاشتن به مقام شهدا انجام می دهد. سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس حتی پیشنهاد کرد هفته های لیگ برتر را نیز به نام یکی از شهدا برگزارشود.

علی شجاعی سرپرست ذوب آهن هم در این جلسه گفت: از حضور باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن در این جام خوشحالیم و تلاش می کنیم مقام شهید را بیش از گذشته پاس بداریم.

خازنی نماینده صبا هم اعلام کرد که جام شهدا از نظر معنوی بسیار برتر از لیگ برتر است و صبا با تمام توان در این مسابقات شرکت می کند.

دکترکریمی مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امورایثارگران نیز ضمن تشکر و قدردانی از تیم های شرکت کننده در این جام گفت هدف ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است. 

برنامه کامل مسابقات جام شهدا به شرح زیر در این جلسه تعیین شد:

جمعه 2 بهمن ماه:
پرسپولیس- سایپا؛ افتتاحیه جام ساعت 15

شنبه 3 بهمن:
ذوب آهن- صبای قم ساعت 15

روز پنجم بهمن ماه دیدار رده بندی  ساعت 15

روز ششم بهمن ماه دیدار نهایی جام شهدا ساعت برگزاری فینال متعاقبا اعلام خواهد شد.

تمامی دیدارها در ورزشگاه شهدای شهر قدس انجام می شود.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید