Performancing Metrics

قیمت مسکن در نخستین مقصد گردشگری تهران | اتاق خبر
کد خبر: 309816
تاریخ انتشار: 27 دی 1394 - 16:16
قیمت خانه در دربند از متری 2.3 تا 16 میلیون تومان
اقتصادنیوز نوشت: بر اساس آگهی‌های موجود قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در محله دربند از 2.3 میلیون تومان شروع شده و تا 16 میلیون تومان ادامه دارد.

اتاق خبر - دریند، یکی از محله‌های تهران و از دهکده‌های قدیمی شمیران در شمال باغ سعدآباد است. محله دربند از مناطق خنک و گردشگری تهران است. بر پایه نظرسنجی‌های انجام شده دربند نخستین گزینه شهروندان تهرانی برای پذیرایی از میهمان خارجی و شهرستانی است و پس از آن فشم، لواسان، درکه و فرحزاد قرار دارند.

خانه‌های قولنامه‌ای
به گزارش اقتصادنیوز، بر اساس آگهی‌های موجود ارزان‌ترین خانه در محله دربند از نظر قیمت هر مترمربع مربوطه به واحدی 110متری و هشت سال ساخت در گلابدره است که با قیمت هر مترمربع دو میلیون و 272 هزار تومان و قیمت کل 250 میلیون تومان به فروش می‌رسد که دلیل ارزان بودن این ملک قولنامه‌ای بودن آن است.
ملک‌های قولنامه‌ای دیگری نیز در این محله وجود دارد، که قیمت هر مترمربع از آنها نهایتاً چهار میلیون تومان است.

خانه در طبقه زیرهمکف
قرار داشتن واحد مسکونی در طبقه زیرهمکف از عواملی است که در قیمت‌ها اثرگذار است، برای مثال واحدی نوساز و 70متری در محله دربند، بالاتر از کلانتری با قیمت هر متر مربع 5.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد که قیمت کل آن معادل 385 میلیون تومان گزارش شده است.

گران‌ترین خانه‌های دربند
با توجه به آگهی‌‌ ملک‌های فروشی در محله دربند، گران‌ترین ملک از نظر قیمت هرمترمربع و قیمت کل مربوط به واحدی 350متری و نوساز بعد از ظهیرالدوله است که با قیمت هرمترمربع 16 میلیون تومان و قیمت کل 5.6 میلیارد تومان به فروش می‌رسد؛ علاوه بر موقعیت جغرافیایی، یکی دیگر از دلایل گران بودن این ملک، داشتن امکاناتی شامل استخر، سونا و جکوزی است.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید