Performancing Metrics

تایید صلاحیت استاندار مستعفی روحانی و رد صلاحیت رییس ستاد انتخاباتی او در یزد | اتاق خبر
کد خبر: 309840
تاریخ انتشار: 27 دی 1394 - 17:02
در حالی که صلاحیت استاندار سابق قم تایید شده است؛ رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان یزد مورد تایید هیات های نظارت قرار نگرفت.

اتاق خبر - صلاحیت حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی منش، روحانی یزدی و نزدیک به اصلاح طلبان در حوزه انتخابيه تهران تایید شده است. او پیش از این استاندار قم بود که چند ماه پیش برای شرکت در انتخابات از سمت خود استعفا کرده بود. این در حالی است که در حوزه انتخابیه یزد صلاحیت محمد دهستانی رییس ستاد انتخابات روحانی در استان یزد و دبیر حزب اعتدال و توسعه این استان تایید نشده است.

همچنین کانال تلگرامی علی‌اکبر اولیا نماینده سابق یزد رد صلاحیت این کاندیداي مجلس دهم مجلس از حوزه یزد، صدوق و اشکذر را اعلام کرد. پيش از اين عليرضا عارف فرزند محمدرضا عارف که نامزد رقيب اوليا در اين حوزه بود نيز انصراف داده بود. صلاحیت محمود جواد آسایش، محمدرضا راجی و زهرا عابدینی دیگر کاندیداهای اصلاح طلبان در این حوزه انتخابی نیز مورد تایید قرار نگرفت. 
افزون بر این غلامعلی سفید، محمدعلی رادی، سراج الدین وحیدی، شهاب الدین وحیدی و علیرضا فرزاد که از گزینه های اصلاح طلبان در حوزه تفت و میبد بودند تایید صلاحیت نشده اند. احمد صلواتی، کاندیدای اصلاح طلب حوزه مهریز هم تایید صلاحیت نشد. همچنین خلیلی اردکانی، خواهرزاده رییس دولت اصلاحات و کاندیدای اصلاح طلب حوزه کرج تایید صلاحیت نشد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید