Performancing Metrics

به ایران اجازه نمی دهیم به سلاح اتمی دست یابد | اتاق خبر
کد خبر: 309842
تاریخ انتشار: 27 دی 1394 - 21:22
نتانیاهو:
تسنیم نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در واکنش به لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، گفت: اسرائیل اجازه نخواهد داد تا ایران به تسلیحات هسته‌ای دسترسی داشته باشد.

اتاق خبر - به گزارش خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اجرای توافقنامه هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی و لغو تحریم‌ها، گفت: اسرائیل به ایران اجازه نمی‌دهد تا به تسلیحات اتمی دست یابد.

وی در جریان نشست کابینه اسرائیل، گفت: سیاست اسرائیل این بوده و دقیقا همین باقی خواهد ماند: که به ایران اجازه ندهد به تسلیحات اتمی دست پیدا کند.

نتانیاهو به شدت مخالف توافقنامه هسته‌ای بین ایران و قدرت های جهانی است. وی در ادامه مدعی شد: برداشتن تحریم‌ها به ایران اجازه خواهد داد تا از شبه نظامیان نیابتی در منطقه از جمله حزب الله که دشمن اسرائیل است، حمایت نماید.

نتانیاهو اظهار داشت: اسرائیل به نظارت بر توافقنامه ایران در زمینه هسته‌ای، موشک‌های بالستیک و تروریسم ادامه خواهد داد. اگر موارد نقضی مشاهده شود، جامعه بین‌المللی باید تحریم‌های سختگیرانه‌ای را علیه ایران اعمال کند. اسرائیل برای رویارویی با هر تهدیدی آماده است.

نخست وزیر اسرائیل پیش از این نیز اعلام کرده بود: حتی پس از امضای توافق هسته‌ای، ایران بلندپروازی‌ خود برای دستیابی به تسلیحات اتمی را رها نکرده است و ایران همواره در پی دستیابی به سلاح اتمی است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید