Performancing Metrics

برانکو به این دلیل مثل هواداران نگران خالی بودن دروازه اش نیست | اتاق خبر
کد خبر: 309850
تاریخ انتشار: 28 دی 1394 - 06:42
خبر آنلاین نوشت: نداشتن دروازه بان بحران بزرگ پرسپولیس در این روزهاست.

اتاق خبر - برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس برخلاف هواداران تیم، نگران خالی بودن دورازه تیمش نیست. او سوشا مکانی و ایمان صادقی را از دست داده و فعلا فقط یک دروازه بان سوم دارد. اما با این حال چهره او اصلا نشانی از نگرانی ندارد و همین دیروز هم در مصاحبه با یک روزنامه ورزشی گفته بود که هواداران نگران دروازه تیم نباشند چراکه یک دروازه بان خوب جذب خواهد کرد.


اما سوالی که هواداران از هم می پرسند این است که کدام دروازه بان قرار است به پرسپولیس بپیوندد؟ حتی مهرداد طهماسبی هم به فولاد می رود و پرسپولیسی نخواهد شد. اما با این حال برانکو اصلا نگران نیست چراکه قصد دارد یک دروازه بان خارجی جذب کند.


تا به حال البته خبری مبنی بر مذاکره با دروازه بان خارجی اعلام نشده و هر خبری هم بوده، کلیاتی از اراده کادر فنی درباره جذب دروازه بان خارجی است. اما این طور که برانکو خیالش راحت است، به نظر می رسد او مذاکراتی پنهانی با گزینه مورد نظر خود داشته و به همین دلیل اصلا نگران آینده دروازه تیمش نیست.


پرسپولیس البته برای جذب دروازه بان خارجی یک مشکل دارد؛ اینکه باید یکی از بازیکنان خارجی خود را کنار بگذارد تا از نظر آیین نامه ای به مشکل نخورد. سرخپوشان فکر این موضوع را هم کرده اند و اگر در چند روز گذشته سری به تمرینات تیم زده باشید، حتما دیده اید که اومانیا دور زمین می دود! دویدن او دور زمین یک دلیل دارد؛ اینکه اومانیا از این شرایط خسته شود و از پرسپولیس برود تا جای دروازه بان خارجی باز شود. باید دید در روزهای آینده پرسپولیس و برانکو به هدف خود می رسند یا نه.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید