Performancing Metrics

بررسی پرونده حمله به سفارت عربستان در کمیسیون امنیت مجلس | اتاق خبر
کد خبر: 309873
تاریخ انتشار: 28 دی 1394 - 06:44
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشست امروز این کمیسیون با حضور فرمانده ناجا، وزیر اطلاعات و معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور پرونده حمله به سفارت عربستان را بررسی کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشست امروز این کمیسیون با حضور فرمانده ناجا، وزیر اطلاعات و معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور پرونده حمله به سفارت عربستان را بررسی کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نوذر شفیعی ضمن بیان این مطلب گفت: سردار اشتری فرمانده ناجا در جلسه امروز کمیسیون حاضر شد و با توضیح شرح وظایف ناجا و نیز شرایط امنیتی که ناجا با آن مواجه است، خواستار توجه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نیز مجلس شورای اسلامی به ارتقای بودجه ناجا شد. اشتری تاکید کرد: ما معتقدیم باید بین ماموریت و نیاز بودجه‌ای تعادل وجود داشته باشد از این‌رو نمی‌توان ماموریت گسترده برای ناجا تعریف کرد، اما به نیازهای بودجه‌ای آن توجه نداشت.

وی افزود:‌ همچنین سردار اشتری فرمانده ناجا نیز درخصوص حادثه سفارت عربستان گفت که این جای تاسف است که هر گروهی به خود اجازه دهد هر کاری را که بخواهد انجام دهند و لذا لازم است با مسببین حادثه برخورد جدی صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به حضور محمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و گزارش وی درباره حادثه سفارت عربستان افزود: علوی در نشست امروز گفت که وزارت اطلاعات کاملاً مشرف بر کلیه رویدادهایی است که در ارتباط با سفارت عربستان اتفاق افتاد و موضوع در مسیر طبیعی خود در حال پیگیری است.

شفیعی خاطر نشان کرد: در این نشست همچنین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور از منظر «مدیریت بحران» به بررسی حادثه حمله به سفارت عربستان پرداخت. وی در این رابطه گفت که با توجه به شناختی که پیرامون عوامل بحران وجود دارد باید ضمن ابراز نگرانی از این حرکات خودسرانه، نگران بود که مبادا روزی گروه‌هایی به این شکل زمینه‌ساز نوعی فرقه‌گرایی در کشور شود و امنیت جامعه را با تهدید مواجه کند. در پایان نشست بعضی از اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز بر ضرورت پیگیری جدی همه ارگان‌های مسئول به ویژه قوه قضائیه تاکید کردند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید