Performancing Metrics

تأکیر بر مراقبت هوشمندانه از اجرای برجام | اتاق خبر
کد خبر: 309930
تاریخ انتشار: 28 دی 1394 - 10:08
ولایتی در اینستاگرام خودمنتشر کرد
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع با اظهار خرسندی از اجرای برجام برلزوم مراقبت در اجرای آن تاکید کرد.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع با اظهار خرسندی از اجرای برجام برلزوم مراقبت در اجرای آن تاکید کرد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از ایسنا، علی اکبرولایتی رییس مرکزتحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود ایران را سرافراز میدان مذاکرات دانست و نوشت: خوشبختانه اجرای برجام با اتمام انجام تعهدات ایران شروع شده امیدواریم طرف مقابل به تعهدات خودش در رفع تحریم هایی که مربوط به هسته ای بوده، پایبند بماند و به هیچ وجه با مانعی بر سر رفع تحریم هایی مواجه نشویم.

ضمن تشکر از تمامی کسانی که در طول 12 سال گذشته در زمینه هسته ای تلاش کرده اند، در درجه اول بیش از همه باید سپاسگزار مدیریت هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری نسبت به هدایت مناسبت مذاکرات هسته ای و تلاش دکتر ظریف و تیم ایشان باشیم.بدین ترتیب ایران توانست مذاکرات را با قدرت به جلو پیش ببرد.

امیدواریم کماکان توقعی که از کشورهای گروه 1+5 نسبت به تعهداتشان موجود است، در آینده ادامه داشته و به تعهدات خودشان عمل کنند.

البته بدون تردید طرفی که از این میدان سرافراز بیرون آمده است جمهوری اسلامی ایران است.

همه کسانی که در این زمینه مسئولیت دارند لازم است براساس آنچه که مقام معظم رهبری فرموده اند در مراقبت از اجرای برجام هوشیارانه و با عظم راسخ قدم بردارند و مردم بهترین ناظر برای مسئولان هستند و البته بهترین حمایت کننده برای آنها به حساب می آیند.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید