Performancing Metrics

افزایش ذخایر اثبات شده معدنی استان سمنان به 10 میلیون تن | اتاق خبر
کد خبر: 309992
تاریخ انتشار: 28 دی 1394 - 13:35
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افزایش ذخایر اثبات شده معادن این استان به حدود 10 میلیون تن خبر داد.

به گزارش اتاق خبر،منطقه سمنان، «علی اکبر هاشمی» با اعلام این خبر از افزایش 24.5 میلیون تنی ذخایر معدنی این استان با صدور 95 مجوز معدنی طی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: طی 9 ماه گذشته 65 پروانه اکتشاف و گواهی کشف در بخش معدن در استان سمنان صادر شده است.

وی افزود: با صدور این تعداد پروانه اکتشاف و گواهی کشف، ذخایر اثبات شده معادن استان طی این مدت به حدود 10 میلیون تن افزایش یافته است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان این که طی این مدت 30 پروانه بهره برداری در حوزه معدن با سرمایه گذاری 64 میلیارد ریال در این استان صادر شده است، افزود: با صدور این تعداد پروانه بهره برداری، زمینه اشتغال 157 نفر در این استان پهناور و معدنی فراهم آمده است.

هاشمی با اشاره به این که استان سمنان یک استان معدنی است، خاطرنشان کرد: با صدور این تعداد پروانه بهره برداری ذخایر قطعی به بهره برداری رسیده معادن استان حدود 14.5 میلیون تن افزایش یافته است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید