Performancing Metrics

گیلان همواره مرکز تحول آفرینی بوده است | اتاق خبر
کد خبر: 310212
تاریخ انتشار: 29 دی 1394 - 05:05
مشاور رئیس جمهور:
مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور بابیان اینکه مردم گیلان همواره درتحولات اجتماعی و سیاسی ایران نقش داشته اند گفت: گیلان همواره مرکز تحول آفرینی بوده است

اتاق خبر- مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور بابیان اینکه مردم گیلان همواره درتحولات اجتماعی و سیاسی ایران نقش داشته اند گفت: گیلان همواره مرکز تحول آفرینی بوده است. 

سید رضا صالحی امیری در نشست شورای اداری استان گیلان که عصر دوشنبه برگزار شد با اشاره به اقدامات دولت در راستای توسعه کشور اظهار کرد: ایجاد ثبات و آرامش در سطح ملی یکی از دستاوردهای دولت است که زمینه ساز ایجاد امنیت و به تبع آن توسعه کشور می شود.

وی افزود: اتکای دولت بر تنش زدایی، توسعه گرایی، عقلانیت، عدالت محوری و امنیت ملی بوده که در این راستا با جدیت گام بر می دارد.

مشاور فرهنگی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: سیاست خارجی موفق در گروه سیاست داخلی موفق بوده و بدون همگرایی ملی، امکان دست یابی به موفقیت در عرصه های بین المللی به وجود نمی آید.

صالحی امیری ایجاد شکاف بین آمریکا و رژیم صهیونیستی را یکی از دستاوردهای مهم مذاکرات عنوان کرد و گفت: تصویر ذهنی دنیا نسبت به ایران تغییر کرده و این اتفاق یک پیروزی مهم برای جهان اسلام است.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه به دنبال همدلی و هم زبانی است تصریح کرد: دولت و ملت در حال حاضر به وحدت و همدلی با هم بیش از هر زمان دیگری احتیاج دارند.

مشاور فرهنگی رئیس جمهور با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار امیدواری کرد که انتخابات امسال با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

صالحی امیری در بخش دیگری از سخنان خود گیلان را یکی از کانون های شکل گیری گفتمان اعتدال دانست و گفت: گیلانیان همواره در تحولات اجتماعی و سیاسی ایران نقش بسزایی داشته اند و این استان همواره مرکز تحول آفرینی بوده است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های موجود در گیلان تصریح کرد: گیلان این ظرفیت را دارد که به عنوان نماد گفتمان اعتدال انتخاب شود.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید