Performancing Metrics

خواهران دوقلو که با تیپ پسرانه دزدی می کردند | اتاق خبر
کد خبر: 310340
تاریخ انتشار: 29 دی 1394 - 14:57
با شلیک پلیس دستگیر شدند
ایران نوشت:سرهنگ رضا امیری کلانتر ۱۲۶ تهرانپارس گفت: بامداد روز یکشنبه مأموران هنگام گشت‌زنی در خیابان ۲۱۸ شرقی به سرنشینان یک خودروی سفید رنگ که در حال سرقت لوازم از داخل خودرویی بودند، برخوردند.

اتاق خبر - وی با بیان اینکه دزدان با دیدن مأموران پا به فرار گذاشتند، گفت: با فرار دزدان تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد این در حالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد خودرو نیز سرقتی است.
سرهنگ امیری تصریح کرد: این تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه خودروی دزدان در محدوده میدان هروی منطقه پاسداران با شلیک چند گلوله متوقف و هر سه سرنشین آن‌که ظاهری پسرانه داشتند دستگیر شدند.


وی با اشاره به اینکه در خلال تعقیب و گریز پلیسی یکی از دزدان به نام ساناز از ناحیه پای راست هدف گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، افزود: دو دزد دیگر به نام‌های الناز و آرمان نیز به همراه خودروی سرقتی به کلانتری انتقال یافتند. امیری گفت: در بازجویی از مجرمان مشخص شد دو تن از آنان خواهر دو قلو هستند که با پوشیدن لباس‌های پسرانه با همدستی متهم سوم، اقدام به سرقت می کنند.
وی افزود: از خودروی دزدان سه چاقو ، مقادیری مواد مخدر و تعداد زیادی اموال سرقتی که از خودروهای طعمه‌هایشان به سرقت رفته بود به دست آمد. همچنین هر سه مجرم در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود اعتراف کردند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید