Performancing Metrics

۸ هزار کیلو برنج آلوده کشف شده در شهرستان دلفان امحا می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 310361
تاریخ انتشار: 29 دی 1394 - 19:05
فرماندار دلفان در گفت‌وگو با تسنیم:
فرماندار دلفان گفت: ۸ تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج خارجی آلوده به ارزش ۲۰ میلیون تومان در شهرستان دلفان کشف شده به‌زودی امحا می‌شوند.

به گزارش اتاق خبرجعفر طولابی اظهار داشت،در راستای کشف برنج خارجی آلوده در سطح شهرستان دلفان، اظهار داشت: توسط اکیپ کمیسیون نظارت با همکاری فرمانداری شهرستان دلفان بازرسی از سطح مغازه‌های این شهرستان انجام و هشت تن و 500 کیلوگرم برنج هندی آلوده به ارزش تقریبی 20 میلیون تومان کشف شد.

وی افزود: با توجه به اطلاعاتی مبنی بر ورود نوعی برنج خارجی آلوده، هماهنگی‌های لازم انجام و سطح کل بازار این شهرستان بازرسی شد که برنج‌های آلوده شناسایی و اقدامات قانونی توسط تعزیرات حکومتی در دست اجرا است.

فرماندار شهرستان دلفان با بیان اینکه برنج‌های آلوده در قالب کیسه‌های 50 تا 10 کیلویی هستند، عنوان کرد: این مقدار برنج آلوده که دارای نوعی سم و برای سلامت انسان مضر است در هشت مغازه این شهرستان جمع‌آوری و در انبار سازمان تعاون روستایی پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از برنج‌ها تاریخ‌ مصرف گذشته هستند، بیان کرد: جواب آزمایش دانشگاه علوم پزشکی در زمینهٔ آلودگی برنج‌ها مثبت بوده که امحا می‌شوند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید