Performancing Metrics

تبدیل‌شدن به برند بین‌المللی در گرو سلامت اداری است | اتاق خبر
کد خبر: 310396
تاریخ انتشار: 29 دی 1394 - 14:52
شرکت ملی گاز ایران در دور جدید برنامه استراتژیک تا سال 96 میزان تولید خود را روزانه به یک میلیارد مترمکعب خواهد رساند اگر بخواهیم برند بین المللی داشته باشیم تحقق این برنامه علاوه بر منابع انسانی در گرو سلامت نظام اداری است.

اتاق خبر: رئیس امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: شرکت ملی گاز ایران در دور جدید برنامه استراتژیک تا سال 96 میزان تولید خود را روزانه به یک میلیارد مترمکعب خواهد رساند اگر بخواهیم برند بین المللی داشته باشیم تحقق این برنامه علاوه بر منابع انسانی در گرو سلامت نظام اداری است.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ محمد هادی امجدی پور در سفر به تبریز در جمع هیئت رئیسه و کارکنان شرکت گاز استان گفت: اگر نظام اداری صیانت نشود و به ارتقاء سلامت آن پرداخته نشود دچار فساد شده و فساد در نظام اداری باعث می شود منابعی که برای تحقق برنامه ها در نظر گرفته شده در غیر آن برنامه تعریف شود.

 وی با بیان اینکه مهمترین عامل تغییرات در جوامع بحث فساد است، افزود: اگر بخواهیم پویا و بالنده بوده و در راه توسعه قدم برداریم علاوه بر ارتقاء کارائی نظام اداری باید به سلامت آن نیز توجه شود.

وی اظهار کرد: شرکت ملی گاز ایران در دور جدید برنامه استراتژیک تا سال 96 میزان تولید خود را روزانه به یک میلیارد مترمکعب خواهد رساند اگر بخواهیم برند بین المللی داشته باشیم تحقق این برنامه علاوه بر منابع انسانی در گرو سلامت نظام اداری است.

وی با تبین اینکه نیازمند یک نظام اداری سالم هستیم افزود: با تفکر راهبردی، بازرسی شرکت ملی گاز ایران از سال 92 تمام عزم خود را جزم کرد تا بتواند بهترین و مدرنترین قانون را در این زمینه داشته باشد و آن قانون ارتقاء سلامت اداری است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید