Performancing Metrics

تغییر نگرش شهرداری زنجان از ستادی به عملیاتی ضروری است | اتاق خبر
کد خبر: 310476
تاریخ انتشار: 30 دی 1394 - 08:06
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تغییر نگرش شهرداری زنجان از ستادی به عملیاتی بیش از گذشته ضروری است.

اتاق خبر- رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تغییر نگرش شهرداری زنجان از ستادی به عملیاتی بیش از گذشته ضروری است.

سعید امیدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای ادارای زنجان گفت: تغییر نگرش شهرداری زنجان از ستادی به عملیاتی بیش از گذشته ضروری است و نکته استراتژیک این است که عمده انرژی و توان شهرداری باید معطوف به فعالیت‌های اجرایی باشد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه بر لزوم تغییر رویکرد شهرداری زنجان  تاکید کرد و افزود: شهرداری  باید  جلسات طولانی را به سمت برخورداری از راندمان پیش ببرد به گونه‌ای که خروجی اقدامات اجرایی برای مردم ملموس باشد.

امیدی سال آتی را سال؛ اجرا؛ دانست و اظهار کرد: باید با دقت در پیشبرد اهداف بودجه‌ای  سال آینده پروژه هایی به ثمر بنشیند که مردم از بهره برداری آن خرسند شوند.

وی با اشاره به کارکرد سامانه ارتباطی ۱۳۷ شهرداری زنجان گفت: طی سه روز ۱۱۴ تماس با این سامانه برقرارشده و شهرداران مناطق نیز از این طریق با شهروندان ارتباط برقرار کرده‌اند.

امیدی بر تقویت  سامانه ارتباطی ۱۳۷ تأکید و خاطرنشان کرد: بهترین روش مدیریت شهری جلب مشارکت‌های عمومی و اخذ نظرات آن‌ها است.

یکی از اعضای شورای شهر زنجان در ادامه با اشاره به عوارض و بهای خدمات شهری گفت: نیمی از بودجه امسال و بودجه پیشنهاد سال آتی از محل عوارض تأمین می‌شود.

 عباس را شاد ابراز کرد: عوارض دریافتی از شهروندان فقط ۴۰ درصد از هزینه‌های  خدمات ارائه شده را پوشش می‌دهد.

مدیر امور مالی شهرداری زنجان بابیان اینکه افزایش عوارض و بهای خدمات شهری به‌منظور حرکت به سمت درآمد پایدار شهری صورت می‌گیرد، گفت: تقسیط در پرداخت عوارض و  مزایایی برای خیرین مدرسه‌ساز و مسکن‌ساز در لایحه عوارض وبهای خدمات شهری  مدنظر قرارگرفته است.

بیگدلی یادآور شد: بهای خدمات با شیب ملایم ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش‌یافته است برای اصناف نیز بر اساس نوع شغل بهای خدمات مشخصی لحاظ می‌شود.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید