Performancing Metrics

سریال انتخاباتی تلویزیون در ستاد کاندیداها +تصاوير | اتاق خبر
کد خبر: 310626
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1394 - 07:04
تصویربرداری سریال «غیرعلنی» امروز با حضور مدیر شبکه دو و مدیر مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی صداوسیما پیگیر شد. ساخت این سریال با ضبط سکانس‌هایی مربوط به بازی بهاره رهنما، بروز ارجمند و متین ستوده در سراشیبی راه است.

به گزارش اتاق خبر، محمدرضا جعفری‌جلوه و امیر صدیقی صبح امروز (29 دی ماه) با حضور در یکی از لوکیشن‌های اصلی سریال «غیرعلنی» در منطقه طرشت که مربوط به ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهاست، از نزدیک در جریان ساخت این مجموعه مناسبتی که قرار است قبل از انتخابات به روی آنتن برود قرار گرفتند.

قصه‌ی «غیرعلنی» در شهرستانی به اسم چشمه می‌گذرد که وجود خارجی ندارد و به گفته‌ی کارگردان آن «لا مکان» است. قصه‌ی این سریال مربوط به هیچ شهرستانی نیست و از هیچ لهجه‌ای استفاده نشده است. بخشی از قصه هم مربوط به سکانس‌های تهران است که کاراکتر اصلی آن را بهاره رهنما ایفا می‌کند.

پشت صحنه سریال غیرعلنی

 

به گفته مدیر شبکه دو سیما، مجموعه «غیرعلنی» قرار است پس از اتمام سریال «کیمیا»، به عنوان سریال مناسبتی ویژه انتخابات از شبکه دو سیما و اواسط بهمن ماه به روی آنتن برود.

بر اساس این گزارش، صحنه‌های مربوط به بازی برزو ارجمند به عنوان یکی از کاندیداهای انتخاباتی سریال «غیرعلنی» در منطقه طرشت در تهران تصویربرداری می‌شود. این صحنه‌ها مربوط به پلان‌های شهرستان لا مکان است که بیشتر قصه در آنجا می‌گذرد.

مهرداد خوشبخت به عنوان کارگردان مجموعه «غیرعلنی»، رضا جودی تهیه‌کننده، بهاره رهنما،‌ برزو ارجمند، متین ستوده (بازیگران) در تصویربرداری امروز این مجموعه در لوکیشن مربوط به ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها در منطقه طرشت حضور داشتند.

 

پشت صحنه سریال غیرعلنی

کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه «غیرعلنی» در حضور مدیر شبکه دو و مدیر مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی صداوسیما توضیحاتی را درباره‌ی روند ساخت این مجموعه ارائه دادند.

برزو ارجمند در نقش امیررضا یکی از کاندیداهای انتخاباتی با این مجموعه همکاری دارد. در کنار این رقابت انتخاباتی علاوه بر برزو ارجمند، علی دهکردی و علیرضا جلالی تبار به عنوان دیگر ایفاکنندگان نقش‌های کاندیداهای انتخاباتی با مجموعه «غیرعلنی» همکاری دارند.

داستان «غیرعلنی» مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن‌ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می‌داند اما در مسیر دچار چالش‌هایی می‌شود.

مینی سریال «غیرعلنی» در 11 قسمت 45 دقیقه‌ای به قلم مهدی حمزه و حسین تراب‌نژاد با کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط رضا جودی در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی صداوسیما در حال تولید است.

منبع:ايسنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید