Performancing Metrics

دو الزام در استفاده از کنتور‌های انرژی | اتاق خبر
کد خبر: 310645
تاریخ انتشار: 30 دی 1394 - 14:44
مشاور مدیرعامل و مدیریت بازرسی و ارزیابی خدمات برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: اطمینان از درستی عملکرد لوازم اندازه‌گیری و همچنین اطمینان از نداشتن بدهی‌های قبلی اشتراک پیش از هر گونه نقل و انتقال املاک از سوی مشترکان ضروری است.

اتاق خبر: حسین کرامتی در این باره اظهار داشت: شهروندان تهرانی به منظور پیشگیری از بروز هرگونه مشکل قبل از نقل و انتقال املاک اعم از خرید، فروش یا اجاره و در زمان تحویل ملک لازم است با مراجعه به مناطق 22 گانه شرکت در خصوص صحت عملکرد لوازم اندازه گیری، انرژی ثبت شده و وضعیت بدهی به شرکت اطمینان پیدا کنند.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ وی گفت: به‌رغم اطلاع‌رسانی‌های پی درپی این شرکت در پشت قبوض برق، معمولا اقدامی در این زمینه از سوی مشترکان صورت نمی‌گیرد و عدم آگاهی از این موضوع مشکلات آتی را برای شهروندان ایجاد خواهد کرد.

به گفته مدیر بازرسی و ارزیابی خدمات برق تهران، عمده اشکالات لوازم اندازه گیری شامل دستکاری کنتور برق، دستکاری پلمپ فابریک، ایجاد شنت و ایجاد انشعابات غیرمجاز نامشهود است.

وی همچنین بدهی‌های اشتراک را شامل بدهی هزینه‌های انرژی باقی مانده از سال‌های گذشته، بدهی‌های ناشی از تقسیط هزینه‌های انشعاب و یا انرژی، بدهی‌های ناشی از استفاده قبلی غیرمجاز از شبکه و لوازم اندازه گیری و بدهی‌های سنواتی تجاوز از قدرت قراردادی عنوان کرد.

کرامتی با اشاره به ضرورت مشارکت سازمان‌های ذیربط دراین زمینه تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و همکاری سازمان‌های خدمات شهری، دفاتر اسناد رسمی و آژانس های املاک با شرکت توزیع برق تهران بزرگ در خصوص صدور مفاصاحساب به مشترکان پیش از نقل و انتقال و واگذاری املاک، گامی موثر در اجرای این فرآیند و پیشگیری از هر گونه مشکلات آتی برای مشترکین خواهد بود.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید