Performancing Metrics

نشست وزیران دفاع ائتلاف ضدداعش و حذف کانادا از میان متحدان آمریکا | اتاق خبر
کد خبر: 310741
تاریخ انتشار: 30 دی 1394 - 20:14
گلوبال نیوز خبر داد:
وزیران دفاع هفت عضو اصلی ائتلاف ضد داعش امروز در پاریس نشستی را بدون حضور کانادا درباره بازبینی طرح جنگ علیه داعش برگزار می کنند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از گلوبال نیوز، وزیران دفاع آمریکا و فرانسه، مشترکا میزبان دیدار با همتایان خود از بریتانیا، استرالیا، هلند، آلمان و ایتالیا هستند.

این نشست امروز در پاریس برگزار می شود و این در حالی است که از کانادا برای شرکت در این نشست دعوت نشده است. به نظر می رسد که تصمیم کانادا برای خروج از این ائتلاف دلیل دعوت نشدن وزیر دفاع این کشور به نشست پاریس بوده باشد.

اما «هارجیت ساجان» وزیر دفاع کانادا، با بی اهمیت دانستن دعوت نشدن خود به نشست پاریس عنوان داشت که چنین نشست هایی بصورت مرتب برگزار می شوند و حضور نیافتن در یکی از این نشست ها اهمیتی ندارد.

ساجان در ادامه افزود که تمرکز کانادا بر روی نشستی است که در تاریخ ۱۱ فوریه و بنا به درخواست «جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا، با حضور اعضای کشورهای عضو ناتو برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، هر چند دولت جدید کانادا وعده داده  که از ائتلاف کشورهای ضد داعش خارج می شود اما با این وجود جنگنده های کانادایی همچنان در حمله به عراق و سوریه شرکت دارند.

 

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید