Performancing Metrics

معلمان مولف در کشور شناسایی می شوند | اتاق خبر
کد خبر: 310823
تاریخ انتشار: 1 بهمن 1394 - 13:46
مشاور معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش:
مشاور معاون پژوهشی وزیر آموزش‌وپرورش گفت: معلمان مولف در کشور شناسایی شده و در زمینه توسعه فعالیت های این تعداد از فرهنگیان سرمایه‌گذاری کرده و به‌عنوان مؤلف به دفتر تألیف معرفی کنیم.

اتاق خبر- مشاور معاون پژوهشی وزیر آموزش‌وپرورش گفت: معلمان مولف در کشور شناسایی شده و در زمینه توسعه فعالیت های این تعداد از فرهنگیان سرمایه‌گذاری کرده و به‌عنوان مؤلف به دفتر تألیف معرفی کنیم.

سید احمد  حسینی ظهر چهارشنبه در همایش استانی پرورش مهارت‌های تفکر در کودکان در استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: پژوهش نقش مهمی در توسعه تفکر و خلاقیت دارد و باید به امر پژوهش ویژه توجه شود.

وی اظهار کرد: شکل گیری تفکر و خلاقیت در دوره پیش دبستانی اهمیت فراوانی دارد و باید در این بخش برنامه ریزی ویژه صورت بگیرد.

حسینی پژوهش‌ها را دارای دو بخش عام و خاص اعلام کرد و گفت: پژوهش عام در سازمان پژوهش و وزارت آموزش‌وپرورش اتفاق می‌افتد و خاص نیاز برنامه‌ریزی آموزشی و درسی و دوره‌ای است که در حوزه‌های مختلف همچون حکمت و تفکر اتفاق می‌افتد.

وی افزود: باید پژوهش میدانی و مطالعاتی اتفاق بیفتد.

حسینی تصریح کرد: در حوزه پیش‌دبستانی در سازمان پژوهش و نظارت بر محتوای برنامه‌های آموزشی و محتواهای تولیدی که در پیش‌دبستانی در استان‌ها تولید می‌شود وجود دارد.

وی بابیان اینکه معلمان را به رفتن به سمت معلم مؤلف تشویق می‌کنیم، افزود: باید پتانسیل‌ها را در استان‌ها شناسایی و سرمایه‌گذاری کرده و به‌عنوان مؤلف به دفتر تألیف معرفی می کنیم.

حسینی افزود: استان زنجان در این امر موفق بوده و تولیدات خوبی از طرف معلمان داشته و برخی کارهایی که انجام‌گرفته ملی بوده است.

وی تصریح کرد: وزارت آموزش‌وپرورش معلمان را به تألیف کتاب‌های درسی و کتاب آموزشی و کار تشویق می‌کند و خوشبختانه تعامل خوبی با دفتر نشر وجود دارد.

منبع: مهر

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید