Performancing Metrics

انتخابات تجلی اراده ملت در صحنه سیاسی کشور است | اتاق خبر
کد خبر: 310824
تاریخ انتشار: 1 بهمن 1394 - 13:50
رحمانی‌فضلی در جلسه شورای هماهنگی اطلاعات:
وزیر کشور همچنین با اشاره به تهیه اطلس امنیتی کشور گفت: از نقش دشمن نباید غافل باشیم و فتنه سال 88 که حادثه ای تلخ بود، پشت سر گذاشتیم؛ دشمن اگر بتواند، باز هم این مسائل را می آفریند، منتهی هوشیاری ماست که میتواند بر آن غلبه کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی امروز در جلسه شورای هماهنگی اطلاعات اظهار داشت: اجرای برجام یک بار دیگر قدرت مقاومت و استقامت مردم، قدرت رهبری و هدایت‌های ایشان و همچنین قدرت دیپلماسی کشورمان را به رخ جهانیان کشید.

وی ادامه داد: اگر امنیت داخلی ما آسیب پذیر بود امکان داشت که برجام شرایط دیگری را پیدا کند ؛ لذا در درجه اول تدابیر رهبر معظم انقلاب، نقش مردم و بعد از آن، اقتدار در امنیت داخلی کشورمان باعث شد تا با ما وارد مذاکره شوند.
وزیر کشور تصرح کرد: اگر دشمن می‌توانست از طریق برهم زدن امنیت اهداف خود را دنبال کند همچنان این شیوه را دنبال می‌کرد اما نتوانستند مخل امنیت کشور شوند؛ بنابراین ناگزیر از مذاکره شدند.


رحمانی فضلی با اشاره به موضوع انتخابات گفت: اوضاع منطقه ناپایدار و بی ثبات است؛ این مساله دگرگونی هایی را ایجاد می‌کند که این امر می‌تواند تاثیراتی در برخی حوزه‌های داخلی ما داشته باشد؛ علیرغم همه تهدیدات بین‌المللی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران تنها کشور با ثبات و دارای امنیت منطقه است ؛در عین حال نباید با وجود این ثبات و امنیت غافلگیر شد.
وزیر کشور همچنین اظهار داشت: انتخابات یکی از صحنه‌های بزرگ حضور مردم و نمایش انسجام و وحدت ملی است؛ انتخابات، تجلی اراده ملت در صحنه سیاسی کشور است.
رحمانی فضلی افزود: مقام معظم رهبری حضور باشکوه مردم در انتخابات را عنصر اول می‌دانند و حتی مخالفین نظام را هم دعوت به حضور کرده و برگزاری انتخابات قانونی توام با آرامش را تاکید فرموده‌اند بنابراین جامعه اطلاعات کشور نقش مهمی در آرامش فضای جامعه و مردم دارد.
وی با توجه به آسیب‌پذیری های موجود در فضای مجازی، تاکید کرد: جامعه اطلاعاتی کشور باید تحولات و وقایع سوءاطلاعاتی امنیتی در فضای مجازی را پیش‌بینی و پیشگیری کنند.
وزیر کشور همچنین با اشاره به تهیه اطلس امنیتی کشور گفت: از نقش دشمن نباید غافل باشیم و فتنه سال 88 که حادثه ای تلخ بود، پشت سر گذاشتیم؛ دشمن اگر بتواند، باز هم این مسائل را می آفریند، منتهی هوشیاری و پیش بینی ما است که می تواند بر آن غلبه کند.
رحمانی فضلی تصریح کرد: در اجرای قانون نباید کاری کنیم که شبهه ای ایجاد شود؛ در چنین فضایی، شایعه سازی خود را نشان می دهد؛ اخلاق در انتخابات را باید رعایت کرد و از سوءاستفاده برخی جریانات از هیجانات منطقه مردم در نقاط مختلف کشور جلوگیری کرد.
وی با اشاره به جایگاه مهم جامعه اطلاعاتی و نقش آن در پیش بینی و پیشگیری حوادث اطلاعاتی- امنیتی، عنوان کرد: الحمدالله ساختار نظام آنچنان مستحکم، باهوش و قوی است که هیچ تهدیدی در فرایند فعالیت ها و ساختارهایمان نداریم بنابراین چنانچه هر گروهی پس از طی مسیرهای قانونی، در مجلس حضور یابد هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت.
در این جلسه پس از صحبت‌های وزرای اطلاعات و کشور اعضای جامعه اطلاعاتی ضمن بررسی آخرین وضعیت و رویدادهای داخلی، منطقه ای و بین المللی، به طرح نظرات و مهمترین اخبار اطلاعاتی و امنیتی پرداختند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید