Performancing Metrics

اماراتی‌ها حاضر به پرداخت جایزه 100 میلیون درهمی بازیکن اصفهانی نیستند | اتاق خبر
کد خبر: 310840
تاریخ انتشار: 1 بهمن 1394 - 14:43
به گزارش فارس، رئیس کمیته بازی‌های الکترونیک استان اصفهان گفت: با وجود قهرمانی بازیکن اصفهانی در مسابقات جایزه بزرگ، دولت امارات حاضر به پرداخت جایزه صد میلیون درهمی وی نیست.

اتاق خبر - محمدمهدی کاظمی  اظهار کرد: ثبت‌ نام برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ امارات از طریق سایت انجام‌ شده بود و در حالی‌که شرکت‌کنندگان ایرانی همه مدارک درخواستی به انضمام هزینه ورود به مسابقات را پرداخت کرده بودند؛ دولت امارات اجازه ورود به رقابت‌ها را به آن‌ها نداد.

رئیس کمیته بازی‌های الکترونیک استان اصفهان افزود: با این‌ وجود، نوید برهانی که سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی سال 2015 را داشت، اجازه شرکت در این رقابت‌ها را پیدا کرد و با غلبه بر تمام حریفانش، به‌عنوان قهرمانی رسید.

به گفته رئیس کمیته بازی‌های الکترونیک استان اصفهان، دولت امارات به دلیل مسائل سیاسی، از اهدا جایزه صد میلیون درهمی به بازیکن اصفهانی امتناع کرده است.

وی تصریح کرد: دو دوره قبل یکی از بازیکنان تهرانی در این مسابقات به قهرمانی دست پیدا کرد و جایزه یک‌صد میلیون درهمی را به وی دادند اما سال گذشته و امسال از پرداخت جایزه به قهرمانان ممانعت می‌کنند.

کاظمی با بیان اینکه خواستار واکنش جامعه ورزش در قبال اتفاق رخ‌داده هستیم، یادآور شد: از طریق دبیر فدراسیون آسیایی بازی‌های الکترونیک و انجمن ایران پیگیر رفع این مشکل شده‌ایم؛ ضمن اینکه برهانی نیز وکیلی را بدین منظور به خدمت گرفته است تا از طریق مراجع قانونی، مانع از تضییع حق این ورزشکار شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید