Performancing Metrics

فرماندار تگزاس خواستار ادامه تحریم ها علیه ایران شد | اتاق خبر
کد خبر: 310909
تاریخ انتشار: 1 بهمن 1394 - 17:12
فرماندار تگزاس در آستانه سفر به فلسطین اشغالی، طی نامه ای به روسای صندوق های بازنشستگی این ایالت به بهانه اینکه لغو تحریم های هسته ای ایران به معنای لغو کامل تحریم ها نیست خواستار ادامه تحریم های ایالت تگزاس علیه ایران شد.

 

 

به گزارش اتاق خبر و به نقل از رسانه های محلی، 'گرگ ابوت' فرماندار تگزاس روز گذشته (چهارشنبه) در آستانه سفر به فلسطین اشغالی برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، این درخواست را مطرح کرده است.
وی در این نامه که خطاب به سازمان برنامه بازنشستگی کارکنان تگزاس، سازمان برنامه بازنشستگی شهری، سازمان برنامه بازنشستگی معلمین، سازمان خدمات بازنشستگی اظطراری و سازمان برنامه بازنشستگی مناطق و شهرستان های تگزاس نوشته است: این نامه در جهت راهنمایی شما با توجه به اعلام لغو تحریم ها علیه ایران از سوی باراک اوباما در هفته اخیر تنظیم شده است.
وی در ادامه می نویسد، به روشنی می گویم سیاست ایالت تگزاس همچنان ممنوعیت سرمایه گذاری از منابع مالی مالیات دهندگان در کشور ایران باقی خواهد ماند و این تحریم ها به منظور اطمینان خاطر از این است که تگزاس سهم خود را در جلوگیری از کمک نقدینگی مالیات دهندگان در کمک رسانی و همکاری با کشوری که بصورت آشکار دشمن آمریکا و دیگر کشورهای هم پیمان در خارج از کشور است، ایفا می کند.
فرماندار ایالت تگزاس که توافقنامه هسته ای ایران را کوتاه بینانه خوانده و دولت باراک اوباما را متهم به بی توجهی به واقعیت های جغرافیای سیاسی کرده بود، در این نامه عنوان داشته است: همانطور که می دانید قانون تگزاس، سازمان تحت الامر شما را از سرمایه گذاری در شرکت هایی که با ایران معاملات انجام می دهند و یا فروش تجهیزات نظامی دارند، منع کرده است.
شنبه گذشته و طبق توافق برجام، آمریکا و اتحادیه اروپا اقدام به لغو تحریمها علیه ایران کردند ولی دیری نپایید که سردمداران آمریکا که به بد عهدی مشهور هستند اقدام به اعمال تحریم های جدید نمودند.

 

منبع:ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید