Performancing Metrics

گرانترین آپشن‌های خودروهای لوکس | اتاق خبر
کد خبر: 310937
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394 - 05:16
بعضی از آپشن‌های خودروهای گران‌قیمت به‌قدری گران هستند که با پول آن می‌توان یک خودروی اسپرت دیگر تهیه کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از پدال، وقتی به خودروهای لوکس فکر می‌کنیم با توجه به لوکس بودن و قیمت گزاف این خودروها شاید این تصور در ذهنمان ایجاد شود که این خودروها فول آپشن هستند و نیازی به هزینه‌ی اضافی برای آپشن های جانبی ندارند. در این مطلب باید عنوان کنیم که چنین تصوری اشتباه است. باور داشته باشید یا نه باید بدانید که بعضی از آپشن های خودروهای گران‌قیمت به‌قدری گران هستند که با پول آن می‌توان یک خودروی اسپرت دیگر تهیه کرد! درهرحال با این قیمت‌های گزاف بعضی از این آپشن ها را فقط افراد ثروتمند می‌توانند به خودروی خود اضافه کنند. در ادامه گران‌ترین آپشن های خودروهای گران‌قیمت را معرفی می‌کنیم.

بدنه‌ی فیبر کربنی لافراری با قیمت ۳۳۳۵۰۰ دلار
قیمت پایه فراری لافراری چیزی بیش از ۱ میلیون دلار است اما اگر به دنبال مدل فیبر کربنی باشید باید ۳۳۳۵۰۰ دلار دیگر هزینه کنید. البته این هزینه تنها برای بخش جلویی است به‌طوری که دیفیوزرهای فیبر کربنی عقب هم به‌تنهایی ۲۴۸ هزار دلار دیگر هزینه روی دست شما می‌گذارد. این قیمت به‌قدری بالاست که می‌توان با پرداخت چنین هزینه‌ای یک لامبورگینی اونتادور خرید.

بدنه‌ی فیبر کربنی بوگاتی ویرون با قیمت 300000 دلار
وقتی آپشن های رنگ بعضی از خودروها قیمتی بالا دارد بوگاتی ویرون با پریمیوم کردن خودرو این مسیر را منصفانه‌تر کرده است. بااین‌حال اگر آن‌قدر خوش‌شانس بوده باشید و یک بوگاتی ویرون فیبر کربنی خام را از نزدیک دیده باشید باید بدانید که نمایش فیبر کربنی بوگاتی ویرون 300000 دلار هزینه دارد.

ساعت عقربه‌ای بنتلی بنتایگا با قیمت 160000 دلار
شاید بتوان گفت این آپشن با قیمت 160 هزار دلاری، گزاف‌ترین آپشن در لیست است که با توجه به عملکردش وجود دارد. بنتلی بنتایگا سریع‌ترین و قوی‌ترین شاسی‌بلند تولیدشده تابه‌حال است بااین‌حال این خودرو با قیمت پایه 229100 دلاری گران‌ترین خودروی این رده هم محسوب می‌شود. اگر در کابین به دنبال یک ‌چیز آنتیک هستید می‌توانید ساعت عقربه‌ای بریتلینگ 160 هزار دلاری را انتخاب کنید. این ساعت مولینر توربیلون نامیده می‌شود و اگر از طرفداران ساعت باشید می‌دانید که چرا این ساعت تا این اندازه گران است. این ساعت کاملاً مکانیکی و خودکار با استفاده از یک موتور الکتریکی می‌چرخد و هیچ‌گاه از کار نمی‌افتد.

رنگ نقره‌ای/آبی فلز مایع ای پورشه 918 اسپایدر با قیمت 63000 دلار
شاید پورشه 918 اسپایدر یک خودروی میلیون دلاری نباشد اما خریداران 918 باید هزینه‌ی زیادی را بابت آپشن های گران‌قیمت این خودرو بپردازند. برای مثال اگر بخواهید این خودروی هیبریدی آلمانی را در رنگ‌های نقره‌ای فلز مایع ای یا آبی فلز مایع ای سفارش دهید باید 63 هزار دلار بیشتر پرداخت کنید.

رینگ‌های منیزیمی پورشه 918 اسپایدر با قیمت 32500 دلار
اگر خریداران ثروتمند پورشه 918 مایل باشند آپشن های بیشتری داشته باشند می‌توانند ست رینگ‌های سبک‌وزن منیزیمی را سفارش دهند. با این آپشن رینگ‌های 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در محور عقب خودرو قرار می‌گیرند که مجموعاً 32500 دلار هزینه برمی‌دارد. آپشن های دیگری هم برای این خودرو وجود دارد که یکی از آن‌ها سیستم تنظیم ارتفاع محور جلو است که 10500 دلار دیگر هزینه دارد.

ساعت ترنسپوندر استون مارتین با قیمت 28500 تا 44200 دلار
اگر صاحب یک استون مارتین باشید انگار خودروی جیمز باند را می‌رانید بنابراین ساعت لوکس ترنسپوندر از شرکت Jaeger-LeCoultre را باید با این خودرو ست کنید. مدل‌های مختلف این ساعت بین 28500 دلار تا 44200 دلار قیمت دارند. این ساعت‌ها نه‌تنها بسیار لوکس و زیبا هستند بلکه با دکمه‌های آن می‌توان درب خودرو را باز و بسته کرد. (دکمه‌ی سمت چپ برای باز کردن درب و دکمه‌ی سمت راست برای قفل‌کردن درب)

سیستم اگزوز تیتانیوم نیسان GT-R نیسمو با قیمت 12900 دلار
اگر برای خرید نیسان GT-R نیسمو 150 هزار دلاری به مرکز فروش رفته‌اید روی یکی از بهترین خودروهای اسپرت ژاپنی دست گذاشته‌اید. یکی از آپشن های این خودرو سیستم اگزوز تیتانیوم 12900 دلاری آن است. طراحی اگزوزهای پولیش شده، برازنده‌ی این خودرو است و نیسمو هم به بیان این جمله بسنده کرده است: "هر چه خودرو سبک‌تر باشد عملکردش بهتر است "

نور ستاره‌ای سقف رولز رویس با قیمت 12350 دلار
تمام خودروهای رولز رویسی که تابه‌حال دیده‌ایم این ویژگی را داشتند و فکر این‌که این ویژگی یک آپشن باشد اصلاً به ذهنمان خطور نمی‌کرد. این آپشن یکی از آپشن هایی است که تمام مشتریان این کمپانی خواهان خرید آن هستند. روشنایی ستاره‌های روی سقف این خودرو قابل تنظیم هستند تا مناسب با مود و شرایط شما باشند. طبق گفته‌ی این خودروساز بریتانیایی ساختن و اضافه کردن این آپشن 9 ساعت زمان می‌برد و اگر الگوی خاصی را برای ستاره‌ها در نظر داشته باشید باید 17 ساعت دیگر منتظر بمانید.

پکیج دینامیک آئودی S8 با قیمت 11000 دلار
اگرچه آئودی S8 پلاس جدید به‌صورت فول‌آپشن دیده می‌شود اما کسانی که آئودی A8 یا S8 استاندارد را می‌خرند برای اضافه کردن آپشن هایی مثل اسپویلر عقب فیبر کربنی، ترمزهای سرامیکی در جلو و عقب و سیستم اگزوز اسپرت با نمایه مشکی باید 11 هزار دلار دیگر هزینه کنند. البته با این پکیج می‌توان کمی از محدودیت سرعت قبلی این سدان لوکس عبور کرد و به نهایت سرعت 305 کیلومتر بر ساعت رسید.

سیستم صوتی سه‌بعدی سطح بالای برمستر مرسدس بنز کلاس S با قیمت 6400 دلار
هرچند آپشن های زیادی وجود دارند که از این آپشن گران‌تر هستند اما در انتخاب این آپشن سعی کردیم چیز معمول‌تری را انتخاب کنیم درواقع آپشنی که بیشتر مورد پسند خریداران است. خریداران مرسدس بنز کلاس S اگر به دنبال تجربه موسیقی لذت‌بخش هستند می‌توانند سیستم صوتی سه‌بعدی برمستر را با هزینه‌ی 6400 دلار تهیه کنند؛ اما آیا این آپشن مقرون‌به‌صرفه است؟

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید