Performancing Metrics

هفته بیست‌و‌سوم کورس اسب‌دوانی پاییزه گنبد برگزار شد | اتاق خبر
کد خبر: 310966
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394 - 08:39
هفته بیست‌و‌سوم مسابقات کورس اسب‌دوانی پاییزه گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، در هفته بیست‌و‌سوم این رقابت‌ها عصر پنج‌شنبه ۶۳ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبردداخلی در هفت دور هزار، هزار و ۵۵۰ و هزار و ۶۰۰ متری به رقابت پرداختند که در پایان ۴۹۰ میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت‌گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه تا ۶ ساله و ۱۶ تا ۲۶ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که اسحاق یزدانی با اسب سهند بهزاد زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و بنیامین جرجانی با اسب یوهانا (۲) و نورمحمد بهادر با اسب آهوبندر به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های تروبردداخلی دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر بود که مهران عطا با اسب ناتی بوی عنوان اول را به دست آورد و امین محمدی با اسب زری هج و نورمحمد بهادر با اسب تراول به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز نبرده به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که عیدمحمد غراوی با اسب آیسو موفق به کسب مقام اول شد و پیمان قلرعطا با اسب سیتا و قربان محمد اودک با اسب سوبل به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های تروبردداخلی سه و چهار ساله و ۳۶ تا ۵۰ امتیازی به مسافت هزار و ۶۰۰ متر شکل گرفت که مهرداد خوجملی با اسب اوهایو زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و امین محمدی با اسب مهاجم و محمد خوجملی با اسب چرچیل به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۱۶ تا ۲۴ امتیازی به مسافت هزار و ۶۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که آرمین آق آتابای با اسب پیمان نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و ابوطالب چاریزاده با اسب تری بلا و امین محمدی با اسب تیم پلاش نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

اسب‌های دوخون سه تا پنج ساله و ۲۴ تا ۳۸ امتیازی برگزار کننده رقابت دور ششم به مسافت هزار و ۶۰۰ متر بودند که کمال دالیجه عطا با اسب اسکاتلند مقام اول را کسب کرد و جواد آچاک با اسب میس استورم و محمد خوجملی با اسب ارسلان به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دور هفتم و پایانی اسب‌های ترکمن دو ساله با امتیاز نبرده به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که کمال دالیجه عطا با اسب ببر گلستان ایشان زودتر از سایرین به مقصد رسید و متین جرجانی با اسب خان ترکمن و امان محمد قلرعطا با اسب سرن آی (۲) به ترتیب نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

گفتنی است؛ در هفته بیست‌و‌سوم این رقابت‌ها کمال دالیجه عطا با کسب دو مقام نخست بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت و اسحاق یزدانی، مهران عطا، عیدمحمد غراوی، مهرداد خوجملی و آرمین آق آتابای هر کدام یک مقام نخست کسب کردند.

هفته بیست‌و‌چهارم این رقابت‌ها، عصر جمعه در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید